شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

وزیر کشور گفت: استان کرمان با همت استاندار، مسئولان، صنایع و معادن و شرکت‌های دانش بنیان، مسیر رشد و پیشرفت خود را طی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری “انارما” به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان انار؛ احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز در جریان افتتاح دو پروژه بیمارستان و تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان طی هفته دولت گفت: این طرح‌ها نشان‌دهنده حرکت رو به جلو و پیشرفت استان کرمان است.

وی ذر ادامه افزود: ظرفیت‌های بزرگ در بخش معدن، صنایع معدنی و کشاورزی به استان کرمان ویژگی خاصی داده که توانسته و می‌تواند با به‌کارگیری و شکوفا کردن هر چه بیشتر آنها رتبه‌های خوبی را داشته باشد.

وحیدی، کسب رتبه‌های اول و دوم استان کرمان در حوزه‌های مختلف را یادآور شد و تصریح کرد: آمادگی استان در موضوعات دیگر برای رتبه‌های بهتر وجود دارد.

وزیر کشور ابراز کرد: این مسیر حرکت که در استان کرمان با همت استاندار، مسئولان، صنایع و معادن و شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد، می‌تواند نوید رشد و پیشرفت بیشتری هم باشد.

وحیدی، افتتاح بیمارستان و تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار بعد از چند سال وقفه را موجب خوشحالی مردم دانست و خاطرنشان کرد: ایست و بازرسی و تامین آب شهرستان انار هم در دست پیگیری است.

انتهای خبر/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی