شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

غلامرضایی در ادامه خطاب به مسئولین مس اظهار داشت: حرف مردم و خبرنگاران این است که حق ما از مجتمع مس، فقط آلایندگی ، آرسنیک در آب ، بیماری و آسیب های محیط زیستی نیست…

به گزارش #انارما ، حمیدرضا غلامرضایی مدیرمسئول پایگاه خبری انارما که به نمایندگی از رسانه های انار در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به میزبانی مجموعه مس سرچشمه صحبت کرد ابتدا با گرامیداشت روز خبرنگار بر اهمیت حفظ جایگاه و منزلت خبرنگاران در جامعه تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات رسانه ها گفت: در سال گذشته در مراسمی که برگزار شد قول مساعدت در اعطای وام برای خرید تجهیزات به رسانه ها داده شد اما هیچ پیگیری از جانب مسئولین مربوطه در این زمینه صورت نگرفت.

غلامرضایی در ادامه خطاب به مسئولین مس اظهار داشت: حرف مردم و خبرنگاران این است که حق ما از مجتمع مس، فقط آلایندگی ، آرسنیک در آب ، بیماری و آسیب های محیط زیستی نیست.

نماینده خبرنگاران شهرستان انار افزود: بدون شک این کم کاری ها را نمیتوان فقط به حساب مدیران مس و مسئولان استانی گذاشت چرا که باید به صراحت گفت مسئولان شهرستان انار و علی الخصوص نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس در این سال ها کم کاری کرده و آنطور که انتظار میرفت در احقاق حقوق مردم شهرستان انار از مس رایزنی نکرده اند که بخشی از این موضوع در عدم برگزاری مستمر نشست های خبری و پاسخ به سوالات از سوی نماینده در طول سالیان اخیر مشهود است.

مدیرمسئول انارما‌ در پایان تصریح کرد: روز خبرنگار تنها فرصت برای بیان مشکلات خبرنگاران بود و همه ما تا جایی که احساس کنیم قلممان گرهی از مشکلات مردم باز میکند می نویسیم .

عکس: یعقوبی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی