سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

توجه به گسترش مخالفت های مردمی و مسئولین در جلوگیری از حفر این چاه، بنظر میرسد مالکین تحرکات خود‌ را در حفر این چاه سرعت داده اند و با ادامه این روند به زودی برای حفر چاه اقدام خواهند کرد.

به گزارش #انارما ،در این ویدئو مشخص است مالکین قنات امیدآباد انار در جدیدترین اقدامات خود برای حفر چاه مقدار زیادی مصالح(سیمان و آجر) به محل حفر چاه برده اند.

درکنار محلی که برای حفر چاه آماده کرده اند یک چاه دیگر وجود دارد که بنابر گفته یکی از کارشناسان اداره آبیاری این چاه ، چاه مادر قنات امیدآباد می باشد که قبلا روی آن پوشیده شده بوده و مالکان قصد داشتند به بهانه لایروبی تخلفاتی را از طریق این چاه انجام دهند که از اقدامات آنها جلوگیری شده است.

با توجه به گسترش مخالفت های مردمی و مسئولین در جلوگیری از حفر این چاه، بنظر میرسد مالکین تحرکات خود‌ را در حفر این چاه سرعت داده اند و با ادامه این روند به زودی برای حفر چاه اقدام خواهند کرد.

در این شرایط یک‌عزم جدی و تصمیم گیری قاطع در جلوگیری از ادامه حفر چاه، تنها کورسوی امید مردم انار در جلوگیری از نابودی منابع آبی شهرشان خواهد بود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی