شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024

سرپرست فرمانداری شهرستان انار گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته بین شرکت گاز استان با شهرداری و اداره راه و شهرسازی انار، عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی این شهرستان از شنبه مجددا آغاز شود.

به گزارش انارما به نقل از خبرگزاری فارس، ظهر امروز طی جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستانی و مدیرعامل شرکت گاز استان، کارشناس حقوقی این شرکت و پیمانکاران مربوطه مشکلات و معارضات خط لوله انتقال گاز به شهرک صنعتی انار را پیگیری کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان انار در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های آبی و کشاورزی شهرستان، لزوم رویکرد صنعتی شدن در شهرستان، عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی انار در سال گذشته آغاز شده که این اقدام برای توسعه شهرستان یک امر بسیار مهم و ضروری است.

سیدضیا‌ء‌الدین طباطبایی افزود: با توجه به اینکه این پروژه مدتی به علت رفع معارض متوقف شده بود، امروز با بازدید میدانی از مسیر خط لوله، مقرر شد طبق تعامل و توافق مابین شرکت گاز استان با شهرداری و اداره راه و شهرسازی، عملیات عمرانی این پروژه از شنبه مجددا آغاز شود تا هرچه سریعتر برای صنعتگران قابل استفاده شود.

gaz

gaz1

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام خانوادگی حسن چهارشنبه 15 ژوئن 2016 - 6:28 ب.ظ

گاز رسانی از شهرک تا پلیس،راه توسط فرماندار سابق انجام شده بود از پلیس راه تا انار جز سهر بوده شهردر و شورا جلوگیری کرده بودند حال به قول خودشان فرماندار همسو امده دارند به ظاهر همکاری می کنند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

تصاویری از تعزیه خوانی عصر عاشورا در بشرحافی انار

مراسم تعزیه عاشورا، عصر سه شنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۳) در انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی