شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024

با دعوت از شما به شرکت در کلاس های آمادگی پیش از زایمان قصد داریم ، شما را با بارداری ، زایمان و پس از زایمان آشنا کنیم . بطور یقین این دوران ، برای هر زوجی بخصوص در اولین بار تجربه ناشناخته است و قرار گرفتن در این وضعیت جدید بدون داشتن آگاهی ، […]

با دعوت از شما به شرکت در کلاس های آمادگی پیش از زایمان قصد داریم ، شما را با بارداری ، زایمان و پس از زایمان آشنا کنیم . بطور یقین این دوران ، برای هر زوجی بخصوص در اولین بار تجربه ناشناخته است و قرار گرفتن در این وضعیت جدید بدون داشتن آگاهی ، موجب ترس و نگرانی می شود . آگاهی  مادر در مورد توانایی های بدنش برای انجام زایمان طبیعی ، به او کمک می کند تا زایمان را هدایت کرده و بر درد و ترس و نگرانی خود  غلبه نماید . با شرکت در کلاس و با دیدن فیلم آموزشی ، امادگی برای رویارویی با این دوران را پیدا می کنید و علاوه بر آن می توانید در انجام زایمان نقش فعال و موثر داشته باشید . این مهارت شامل اصلاح وضعیت ها ، تمرین کششی ، تن آرامی ، ماساژ و الگوی تنفسی در زایمان و پس از زایمان  است . این آموخته ها نه تنها تحمل زن باردار را نسبت به درد زایمان افزایش می دهد بلکه از بروز برخی عوارض ناشی از زایمان نیز جلوگیری می کند . شرکت در این کلاسها ، کامل کننده مراقبت های معمول دوران بارداری است .

کلاسهای آمادگی از هفته ۲۰ تا ۳۷ بارداری و طی ۸  جلسه برگزار می شود . زمان هر جلسه حدودأ ۹۰ دقیقه است . در هر جلسه مطالبی شفاهی طبق کتاب آموزشهای دوران بارداری و آمادگی برای زایمان مثل ( تغییرات و سازگاری های بدن در بارداری و بهداشت فردی ، بهداشت روان ، مراقبت های دوران بارداری و پس از زایمان ،  مراقبت از نوزاده ، شیر مادر) و سپس فیلم آموزشی بصورت عملی آموزش داده می شود .در ضمن در شروع کلاس یک عدد سی دی و کتاب آموزشی تحویل داده می شود .این کلاسها به صورت رایگان توسط کارشناسان مامایی زایشگاه زاد مهر انار در کلینیک تخصصی امین برگزار می شود .

دیدگاه کاربران

..... یکشنبه 19 ژوئن 2016 - 1:48 ق.ظ

یعنی چی جلسه ای۹۰ دقیقه؟؟؟ خنده داره؟اصول آموزش رو بلد نیستین میخوان چی آموزش بدن؟؟؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

تصاویری از تعزیه خوانی عصر عاشورا در بشرحافی انار

مراسم تعزیه عاشورا، عصر سه شنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۳) در انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی