شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024

رئیس اداره پشتیبانی آموزش و پرورش کرمان از کسب رتبه اول ثبت و سفارش کتاب دانش آموزان توسط آموزش و پرورش شهرستان انار تا هفدهم اردیبهشت ۹۹خبر داد

به گزارش انارما به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، جلیل جعفری با اعلام این خبر گفت: آموزش و پرورش شهرستان انار با ۷۰٫۲۳ درصد ثبت سفارش کتاب دانش آموزان تا هفدهم اردیبهشت ۹۹ دارای رتبه اول در این خصوص در استان است.

 وی افزود: تا این تاریخ، آموزش و پرورش شهرستان بافت با ۶۸٫۶۱ درصد و آموزش و پرورش شهرستان کهنوج با ۶۱٫۷۶ درصد در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

رئیس اداره پشتیبانی، تدارکات و خدمات آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آغاز ثبت سفارش کتب درسی از ۲۴ فروردین ماه جاری گفت: اطلاع رسانی در خصوص ثبت سفارش کتب درسی به تمامی دانش اموزان در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ضروری است.

جعفری خاطر نشان کرد: ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتب دوره‌های آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)، دوم تا ششم ابتدایی، هفتم، هشتم و نهم (متوسطه اول)، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و پایه‌های یازدهم ودوازدهم دوره دوم متوسطه، حرفه‌ای استثنایی از ۲۴ فروردین ماه جاری  آغاز شده  و تا ۲۳ خرداد ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان و اولیای آنان نیز در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

تصاویری از تعزیه خوانی عصر عاشورا در بشرحافی انار

مراسم تعزیه عاشورا، عصر سه شنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۳) در انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی