شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024

نماینده مردم شهرستان های انار و رفسنجان در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه انار گفت : در شش ماه آینده به فضل خدا شاهد خبرهای خوشی خواهیم بود اما این سوئ مدیریت های دولت در مساله دلار و مسکن و سایر بخش های اقتصادی طبیعی نیست و نگرانیم عمدی در کار باشد برای ناراضی کردن مردم .

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام جلالی نماینده مردم شهرستان های انار و رفسنجان در مجلس روز گذشته چهارم تیرماه در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه انار خاطر نشان کرد : طبق روایات معصومین ضعیف ترین دشمن شما دشمنی است که دشمنی اش را اظهار میکند. امروز این آمریکای خبیث دارد دشمنی خودش را اظهار میکند و این از ضعف آنهاست. اگر روزی مثل انگلیس خبیث دشمنی اش را پنهان کرد باید بیشتر ترسید.

وی در ادامه گفت : در شش ماه آینده به فضل خدا شاهد خبرهای خوشی خواهیم بود اما سوئ مدیریت های دولت در مساله دلار و مسکن و سایر بخش های اقتصادی طبیعی نیست و نگرانیم برای ناراضی کردن مردم عمدی در کار باشد.

دکتر جلالی گفت : آمریکا در سه زمینه اقتصادی و سیاسی و بحث کرونا با چالش جدی روبرو شده است. و به فرموده مقام معظم رهبری آمریکا دوران افولش آغاز شده.

نماینده مردم شهرستان های انار و رفسنجان در مجلس گفت: در انتخابات امریکا طبق پیش بینی های موجود ، ترامپ ۱۲ درصد عقب افتاده و ان شاءالله همانگونه که امام خمینی کارتر را به چالش کشید و باعث یک دوره ای شدن ریاستش شد، امام خامنه ای هم ترامپ را به همین سرنوشت دچار خواهد کرد. هر چند که به قول ما سگ زرد برادر شغال است و برای ما فرقی بین این افراد نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد : به فضل خدا با رفتن این دولت کم تحرک و خسته، و با روی کار آمدن دولت انقلابی و جوان ، هر سه قوه ی مقننه قضاییه و مجریه بر روی ریل انقلاب خواهد افتاد و به فضل خدا مشکلات مردم به سرعت حل خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

تصاویری از تعزیه خوانی عصر عاشورا در بشرحافی انار

مراسم تعزیه عاشورا، عصر سه شنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۳) در انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی