دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ | Monday 17 June 2024

به گزارش پایگاه خبری “انارما” ؛ محمدمعصوم آبادی و علی سلحشور ٢ تن از نجاتگران جمعیت هلال احمر مسیر استان کرمان تا سازمان امدادونجات هلال احمر در تهران در طی مدت ١۵ روز رکاب زنی خواهند کرد. این نجاتگران قبل از آغاز رکاب زنی با خانواده شهدای امدادگر هلال احمر (شهید علیرضا سعادت ماهانی و […]

به گزارش پایگاه خبری “انارما” ؛ محمدمعصوم آبادی و علی سلحشور ٢ تن از نجاتگران جمعیت هلال احمر مسیر استان کرمان تا سازمان امدادونجات هلال احمر در تهران در طی مدت ١۵ روز رکاب زنی خواهند کرد.

این نجاتگران قبل از آغاز رکاب زنی با خانواده شهدای امدادگر هلال احمر (شهید علیرضا سعادت ماهانی و شهیده مکرمه حسینی) حادثه تروریستی کرمان دیدار و قبور مطهر شهدای این حادثه و شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز زیارت کردند.

صبح امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه راکبان صلح جمعیت هلال احمر با حضور در اداره آموزش و پرورش شهرستان، روز معلم را به آنان تبریک و نماز وحدت را در آن مدیریت با حضور مسؤلین شهرستان اقامه کردند.

در پایان به یاد شهیدان امدادگر حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان دو نهال به نشانه صلح در محوطه آموزش و پرورش انار غرس کردند.

لازم به ذکر است این دوچرخه سواران با عبور از استان‌های کرمان، یزد، اصفهان و قم و در پایان تهران در سازمان امدادونجات به عنوان سفیران صلح و دوستی حضور خواهند یافت.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی