یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | Sunday 16 June 2024

به گزارش پایگاه خبری انارما؛ با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی در پایان این هفته، آمار حضور متقاضیان در سراسر کشور، عدد شگفت‌انگیز ۴۰۰ هزار نفر متقاضی را نشان می‌دهد! اسفندماه گذشته بیش از ۶۰۰ هزار نفر برای آزمون آموزگاری با یکدیگر به رقابت پرداختند و جمعه این هفته نیز ۴۰۰ […]

به گزارش پایگاه خبری انارما؛ با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی در پایان این هفته، آمار حضور متقاضیان در سراسر کشور، عدد شگفت‌انگیز ۴۰۰ هزار نفر متقاضی را نشان می‌دهد! اسفندماه گذشته بیش از ۶۰۰ هزار نفر برای آزمون آموزگاری با یکدیگر به رقابت پرداختند و جمعه این هفته نیز ۴۰۰ هزار نفر برای ۴ عنوان شغلی با ظرفیت ۱۹هزار و ۲۰۰ نفر به رقابت خواهند پرداخت.

شماری از اهالی شهرستان انار که در آزمون آموزگاری اسفندماه در رفسنجان شرکت کرده بوده اند در ارسال پیامی به انارما از محل برگزاری آزمون در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان رضایت کافی را نداشتند و عنوان کرده بودند با توجه به اینکه بیش از صدها نفر از انار متقاضی آزمون استخدامی هستند چرا باید برای انجام فرایند آزمون به شهر رفسنجان و کرمان اعزام شوند!؟

لازم بذکر است سهمیه آموزش و پرورش شهرستان انار در رشته‌های شغلی(مربی تربیت بدنی و سلامت-امور تربیتی و مشاوره-امور تربیتی و سبک زندگی-مشاور) در آزمون استخدامی فردا ۱۳ نفر اعلام شده است که این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت۱۴۰۳ در نقاط مختلف شهر کرمان برگزار می‌شود و این تعداد افراد جذب شده از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی