دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ | Monday 17 June 2024

بمناسبت فرا رسیدن هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ ، حجت الاسلام علیدادی امام جمعه و محسن صالحی فرماندار شهرستان با تنی چند از اعضاء نشست و گفتگو داشتند

به گزارش پایگاه خبری انارما به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر ،در این دیدار محمود بهشتی نیا رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان انار ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات یکایک امدادگران و اعضاء محترم بیان نمود : فعالیت های هلال احمر امری عام المنفعه و همه جانبه می باشد که محدود به حوادث و عملیاتهای امداد ونجات نبوده و در عرصه های فرهنگی مختلف نیز همکاری و فعالیت پویا دارد .

در ادامه حجت الاسلام علیدادی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته هلال احمر و دهه کرامت ، کار در هلال احمر را فعالیتی جهادی عنوان کردند و به مشابه جهاد در راه خدا با جان دانستند .

وی افزود : هلال احمر از نهاد هایی است که خدمات قابل تقدیری را انجام داده و این اقدامات بشر دوستانه را مدد به حیات نامید .

همچنین محسن صالحی فرماندار شهرستان ضمن تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ، بزرگ ترین سرمایه هر کشوری را نیروی انسانی آموزش دیده دانستند و یکی از سازمان های پویا و زنده در زمینه تربیت نیروی انسانی جمعیت هلال احمر میباشد .

در پایان این مراسم از یکایک امدادگران و نجاتگران پایگاه جاده ای یادمان مهدی عربیان ، امدادگران مرکز پاسخگویی اضطراری و همچنین از اعضاء فعال جوانان و داوطلبان این شهرستان تقدیر نمودند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی