دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ | Monday 17 June 2024

تجمع ریزگردها در هوای شهرستان انار و وقوع پدیده وارونگی هوا کیفیت هوا را نیز در شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه قرار داده است علی رغم قرار گرفتن هوای شهر در شرایط ناسالم درساعات اولیه صبح و تداوم آن برای تمامی گروه ها، مدارس تعطیل نشدند.

به گزارش پایگاه خبری انارما؛ تجمع ریزگردها در هوای شهرستان انار و وقوع پدیده وارونگی هوا کیفیت هوا را نیز در شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه قرار داده است اما امروز سه شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ علی رغم قرار گرفتن هوای شهر در شرایط ناسالم درساعات اولیه صبح و تداوم آن برای تمامی گروه ها، مدارس تعطیل نشدند.

محسن صالحی فرماندار شهرستان انار در پاسخ به پرسش خبرنگار انارما مبنی بر اینکه با توجه به آلایندگی هوای انار و تشکیل کارگروه آلودگی هوا آیا نیاز به تعطیلی مدارس با توجه به آلودگی بالا نبود؟ گفت: در صورتیکه اوایل صبح شاخص آلودگی هوای شهرستان به مقدار بسیار خطرناک و خطرناک برسد تصمیمات اجرایی شامل تعطیلی مدارس و کاهش ساعات کاری ادارت اخذ می شود.

وی خاطر نشان کرد در ساعات اولیه امروز شاخص آلودگی هوای شهرستان مطابق وضعیت ناسالم برای تمامی گروه ها قرار داشت و باتوجه به اینکه آموزش و پرورش نیز عضوی از کار گروه ستاد بحران بوده و به تنهایی در این زمینه تصمیم گیری نمی کند در این زمینه نیز هیچگونه ابلاغی به آموزش و پرورش بابت تعطیلی مدارس نشده بود.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان انار خاطرنشان کرد: در صورت روند افزایشی آلودگی هوا و وضعیت خطرناک هوای فعلی شهرستان انار در خصوص تعطیلی مدارس و کاهش ساعات کاری ادارت تصمیم گیری و به رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی