به گزارش انار ما :حجت‌الاسلام حسن منتظری  درخطبه های نماز جمعه این هفته  به آداب دعا به درگاه الهی اشاره و اظهار داشت: وقتی انسان در محضر الهی قرار می‌گیرد و دست به دعا برمی‌دارد باید با صدق نیت دعا کرده و با طلب حلال و درخواست خیر برای مسلمانان با قلب پاک و طاهر و با تضرع به درگاه الهی روی آورد.

.CIMG4895 - Copy

وی با گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، آشنایی نسل‌های جدید با امام راحل و انقلاب اسلامی را ضروری دانست و بیان کرد: جوانان ما باید بدانند بر سر سفره‌ای گرانبها نشسته‌اند که این مائده الهی با رنج‌ها و سختی‌های فراوان به‌دست آمده و ملت ایران برای رسیدن به چنین نظامی چه ورطه‌ها و چه گذرگاه‌های خطرناکی را طی کرده و چه شهیدانی را در این راه نورانی تقدیم کرده است.

امام جمعه شهربابک همچنین رهبری و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد تجلیل قرار داد و یادآور شد: در 25 سال رهبری حضرت امام خامنه‌ای چه بحران‌ها و توطئه‌های خطرناکی اتفاق افتاد که با تدبیر و مدیریت رهبری این بحران‌ها مهار شد و کشتی انقلاب از میان این امواج سهمگین و توفان‌های شدید به سلامت به سمت ساحل سعادت و پیشرفت و عدالت حرکت کرد.

منتظری با گرامیداشت نیمه‌شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج) عنوان کرد: برگزارکنندگان جشن‌های امام زمان (عج) باید شئونات این روز مبارک را رعایت کنند و خدایی ناکرده با برخی از محرمات سبب رنجش خاطر این امام همام نشوند.

وی خواستار حفظ منابع طبیعی شد و گفت: مردم عزیزی که برای تفریح به دامنه کوه‌ها و مناطق کوهستانی می‌روند، مواظب حفظ این منابع عظیم باشند و از آتش‌سوزی‌های درختان و علف‌های بیابان جلوگیری کرده و بعد از پایان تفریح آتش‌های باقی‌مانده را خاموش کنند تا خسارات جبران‌ناپذیری به منابع طبیعی وارد نشود.