سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 28 May 2024

به گزارش انارما   شب  گذشته طی مراسمی با حضور امام جمعه ،سرپرست فرمانداری انار ،نماینده مجلس ،شهرداران انار و امین شهر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آب و فاضلاب رفسنجان و انار ،مسئولین امور آب انار و امین شهر از خدمات بازنشستگان این اداره تقدیر و تجلیل شد.   امام جمعه انار در […]

به گزارش انارما   شب  گذشته طی مراسمی با حضور امام جمعه ،سرپرست فرمانداری انار ،نماینده مجلس ،شهرداران انار و امین شهر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آب و فاضلاب رفسنجان و انار ،مسئولین امور آب انار و امین شهر از خدمات بازنشستگان این اداره تقدیر و تجلیل شد.

 

امام جمعه انار در این جلسه ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان علی (ع) وتاکید براستفاده بهتر شب های قدرگفت :آبرسانی وخدمت به مردم کار مقدسی است ومن از شما عزیزان که این وظیفه را انجام میدهید تقدیر وتشکر می نمایم.

ab1

در ادامه  نماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس شورای اسلامی گفت :حیات هر جامعه ای به آب وابسته است وبحث بحران آب در شهرستان جدی است ومن از نزدیک در روستاهای شهرستان این موضوع را دیدم وباتوجه به این که به فرموده مقام معظم رهبری امسال سال اقتصاد مقاومتی نام گذاری شده است یکی ازراهها فرهنگ سازی بر صرفه جویی ومصرف بهینه آب است.

طباطبایی سرپرست فرمانداری انار نیز از زحمات و تلاشهای آقای سالاری مدیرعامل ،آقای یعقوبی مدیر امور آب وفاضلاب انار ،آقای شاکری مسئول امور آب امین شهر و کارکنان شرکت وفاضلاب رفسنجان وانارو همچنین از اجرای سریع پروژه خط انتقال آبرسانی در محل زیرگذر گلشن تقدیر وتشکر کردند.

در پایان این مراسم از آقای حسن حاجی زاده که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل شده بود و بازنشستگان امور آب وفاضلاب انارواداره آب وفاضلاب امین شهر با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد .

ab

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام خانوادگی زهرا پنج‌شنبه 30 ژوئن 2016 - 4:32 ب.ظ

با سلام خدمت فرماندار و انارکی محمدی تنها کاری به انار کردی بیمارستان انار را طرح ملی کردی اگر می خواستند بسازد چندین سال ساخته بودند اگر تا این جا پیشرفت کرد به خاطر فرماندارقبلی پول از اعتبارات شهرستان گذاشت پس شما اعتبار شهرستان را می خواهی چکار کنید جز به ابادانی شهر

نام خانوادگی شمس پنج‌شنبه 30 ژوئن 2016 - 4:35 ب.ظ

فقط عکس یادگاری حداقل ان فرماندار کنار پروژ ه هاش عکس می گرفت این ها فقط پشت میز هایشان عکس می کیرند

ح-ا-ا پنج‌شنبه 30 ژوئن 2016 - 5:38 ب.ظ

توعکس کدوماشون بازنشسته آب وفاضلاب هستند؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی