دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | Monday 27 May 2024

فرماندار انار با اشاره به نقش اساسی نان در سبد خانوار بیان کرد: از ۲ ماه قبل که اینجانب بعنوان سرپرست فرمانداری انار در خدمت مردم هستم پیگیر هستم تا با همکاری ارگانهای مربوطه کیفیت نان به حد مطلوب برسد.

به گزارش ” انارما ” بدنبال پیگیری های رسانه ای و اعتراض مردم از کیفیت نامطلوب نان در نانوایی های دولتی و آزاد پز؛ فرماندار انار به همراه هیات بازرسی از نانوایی‌های انار، امین‌شهر و روستاهای اطراف شهرستان نیز بازدید کرد.

فرمانداری انار ۲۲ تیرماه باتوجه به پیگیریهای بعمل آمده در طول ۲ ماه اخیر ، هیئت بازرسی متشکل از نماینده تعزیرات آرد و نان،نماینده اصناف،نماینده اداره صنعت معدن و نمایندگان فرمانداری انار باحضور در تعدادی از نانوائیهای شهرستان کیفیت و کمیت(وزن چانه) نان ها را بررسی و پیگیری نمودند.

طباطبائی فرماندار انار صبح امروز نیز در جلسه ای که با رئیس اداره صنعت معدن تجارت و کارشناسان دیگر داشتند بر ارتقاء کیفیت نان تاکید نموده و اظهار داشتند : نان بعنوان اصلی ترین اقلام در سبد خانواده ها است وافزودند از ۲ ماه قبل که اینجانب بعنوان سرپرست فرمانداری انار در خدمت مردم هستم پیگیر هستم تا با همکاری ارگانهای مربوطه کیفیت نان به حد مطلوب برسد.

وی گفت طی جلسه ای که با نانواها و مسئولین شرکت غله و اعضای شورای آرد و نان برگزار شد و همچنین مکاتباتی که با اداره کل غله انجام دادیم تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است که تا رسیدن به حد مطلوب آن را پیگیری می نمائیم.

لازم به ذکر است که مجموعا ۴۷ واحد نانوائی در سطح شهرستان انار از سهمیه آرد یارانه ای استفاده می کنند و ۷ واحد نانوایی نیز بصورت آزاد پز مشغول بکار می باشند.

همچنین طی پیگیریهای بعمل آمده شهرستان مقرر شده است آرد جدید نانوائیها با کیفیت بالاتری توزیع گردد.

پیش از این ” انارما ” نیز  گزارشی از وضع نامطلوب نان در نانوایی های سطح شهر انار  نیز تهیه کرده است .

nan5

nan4

nan2

nan1

nan7

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

شهروند پنج‌شنبه 14 جولای 2016 - 9:24 ب.ظ

نان سنگکی هم تازه اش بدنیست(خوب که نیست)خمیراست وبعضی وقتهاهم ترش

نام و نام خانوادگي دوشنبه 18 جولای 2016 - 5:36 ب.ظ

شما میتونی نری بخری به ما که خیلی ام خوبه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی