سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 28 May 2024

فرمانده انتظامی انار در جمع ائمه جمعه و جماعات و مبلغان بیان داشت: جامعه روحانیت و ائمه جمعه به عنوان محور تبیین و تعیین خطوط فکری و فرهنگی جامعه به ویژه نسل جوان همواره با آگاهی از تغییرات اجتماعی، اطلاعات و نیازمندی های روز جامعه را براورده می سازند.

به گزارش ” انارما” فرمانده انتظامی انار در جمع ائمه جمعه و جماعات و مبلغان بیان داشت: جامعه روحانیت و ائمه جمعه به عنوان محور تبیین و تعیین خطوط فکری و فرهنگی جامعه به ویژه نسل جوان همواره با آگاهی از تغییرات اجتماعی، اطلاعات و نیازمندی های روز جامعه را براورده می سازند.

“سرهنگ غضنفری” در جمع روحانیون  شهرستان انار که با حضور امام جمعه موقت انار،امام جمعه امین شهر و امام جمعه شهربابک نیز همراه بود با تسلیت ایام محرم اظهار داشت:شعار امسال ناجا همه با هم برای امنیت و آرامش اعلام گردیده است که در عملیاتی نمودن این شعار بایستی خطوط و حدود رفتارها مورد توجه ویژه مبلغین و ائمه جماعات قرار گیرد.

وی تاکید کرد: بایستی با آسیب شناسی وضعیت فعلی امور فرهنگی و اجتماعی جامعه نسبت به براوردهای روشهای جدید و موثر بر رفتارهای فردی و اجتماعی که مورد نیاز جامعه امروز می باشد مصادیق و عناوین خاص را تعیین و با استفاده از ارتباط با اصول و احکام دین مقدس اسلام از آنها در منابر و جلسات استفاده شود تا همراه با تغییرات و تهدیدات اجتماعی و تهاجم فکری و فرهنگی موجود بتوان ارزشها و اعتقادات مردم و به ویژه نسل جوان را واکسینه کرد.

“سرهنگ غضنفری” خاطر نشان کرد: مقام معظم  رهبری به شدت دغدغه امور فرهنگی کشور و جوانان را داشته و آن را به صراحت بیان کرده اند و همه ما بایستی با حساسیت نسبت به کالبد شکافی مسیرهای طی شده و برطرف نمودن معایب و نواقص آن طی جهادی فرهنگی ضمن برطرف نمودن این دغدغه از ایراد خسارات و خوشحالی دشمنان و تضعیف روحیات فرهنگی و مذهبی جلوگیری کنیم.

وی در پایان یادآور شد:استفاده از شیوه های جدید ارائه مطالب،تسلط به حوزه تهدیدات جنگ نرم، شناخت و آگاهی از تهدیدات فضای مجازی،برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به شبهات،آگاهی بخشی اعتقادی،یادآوری مسئولیتهای فردی و اجتماعی افراد و شیوه های فرزند پروری و مهارتهای زندگی می تواند توسط ائمه جمعه و جماعات به عنوان پیشنهادات و راهکارهای قابل اقدام مورد توجه قرار گیرد.

picture-019

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی