جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | Friday 24 May 2024

تا کی باید هر روز شاهد هتاکی برخی از این روزنامه ها به مقدسات نظام باشیم،یک روز، روزنامه ی بهار، یک روز قانون ، یک روز آزادی و دیگر روزنامه های زنجیره ای که به مقدسات نظام جسارت میکنند

به گزارش انارما،حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته ابتدا ضمن تاکید بر میهمان نوازی و برخورد مناسب با مسافران نوروزی در ایام عید گفت:مردم و مغازه داران باید در نظر داشته باشند که هرگونه برخوردی از سوی آنها با میهمانان نوروزی نشان دهنده خلق و خوی همه مردم انار است ،پس چه خوب است همه ما با میهمان نوازی خود  خاطره ای خوش از مردم میهمان نواز و فرهنگی انار در ذهن مسافران رقم بزنیم.

IMG_0648

امام جمعه شهرستان در خطبه دوم ابتدا ضمن تبریک  سالروز ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) با همه مصیبت‌های جان‌فرسایی که دیده بود، اما در مقابل دشمن ایستاد و از خود ضعف نشان نداد.

وی ابراز داشت: ‌حضرت زینب (س) با سخنان به موقع و به جا دشمنی چون یزید که در اوج تکبر و نخوت بود را وادار به اظهار عجز و عذرخواهی کرد.

امام جمعه انار عنوان کرد: مسئولان ما هم باید از ‌حضرت زینب (س) درس بگیرند و مواظب سخنان و موضع‌گیری‌های خود باشند و عزت و عظمت ملت را در مقابل دشمنان لکه‌دار نکنند.

ابراهیمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نگرانی ایشان از وضعیت فرهنگی  و مسائل فرهنگی کشور گفت: مسئولان فرهنگی کشور به ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید مواظب جریان خزنده‌ای باشند که ارزش‌های دینی و انقلابی را مورد تهاجم قرار داده است.

وی اذعان داشت: این جریان خزنده نه حامی دولت است و نه حامی ملت بلکه دل در گرو دشمنان اسلام و نظام اسلامی دارد و از طریق مطبوعات و احزاب می‌خواهد، دولت را گرفتار حاشیه‌ها کند و به دنبال انحراف حرکت دولت است و می‌خواهد مانع از عزم دولت برای خدمت به مردم شود و این افراد همان فتنه‌گران تیر ماه 78 و فتنه‌گران بعد از انتخابات 88 هستند که از لانه‌های عنکبوتی خود بیرون آمده‌اند.

ابراهیمی تصریح کرد:تا کی باید هر روز شاهد هتاکی برخی از این روزنامه ها  به مقدسات نظام باشیم،یک روز، روزنامه ی بهار، یک روز قانون ، یک روز آزادی و دیگر روزنامه های زنجیره ای که به مقدسات نظام جسارت میکنند.

وی  در پایان خاطر نشان کرد:مسئولین به گوش باشند دشمن در زمینه فرهنگ قصد دارد همان بلایی  که بر سر دولت اصلاحات آورد بر سر دولت تدبیر و امید هم بیاورد.چرا که در زمان دولت اصلاحات هرچه مقام معظم رهبری به وزیر ارشاد تذکر داد ،وزیر گوش به حرف مقام معظم رهبری نداد  و نتیجه آن لندن نشین شدن وزیر ارشاد و پشت کردن او به مقدسات نظام شد.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی