جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

فت: قریب ۷تا۸میلیارد تومان هزینه خط لوله انتقال این آب از محل حفر چاه به امین شهر می باشد که با رایزنی های صورت گرفته با آقای چرخ انداز رئیس شرکت آب و فاضلاب رفسنجان این بودجه محقق شده است

به گزارش انارما،قاآنی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان انار در خصوص پروژه انتقال آب شرب امین شهر گفت: خوشبختانه کیفیت و کمیت آب چاه جدیدی که حفر شده مطلوب است و در صورتی که وارد مدار آب شرب منطقه امین شهر بشود، مشکلات ناشی از شوری آب این منطقه را حل خواهد کرد.

وی با اشاره به اعتبار حدود ۱۰میلیارد تومانی این پروژه گفت: قریب ۷تا۸میلیارد تومان هزینه خط لوله انتقال این آب از محل حفر چاه به امین شهر می باشد که با رایزنی های صورت گرفته با آقای چرخ انداز رئیس شرکت آب و فاضلاب رفسنجان این بودجه محقق شده و پیمانکار پروژه نیز مشخص شده و در تلاشیم تا قبل از فصل گرم سال، عملیات خط انتقال لوله اجرایی و به بهره برداری برسد.

رئیس اداره آب و فاضلاب با اشاره به هزینه ۲ونیم میلیارد تومانی برق رسانی به این پروژه گفت: واقعیت امر این است که در این خصوص هنوز بودجه مشخص و ابلاغی جهت تامین این بودجه صورت نگرفته که این موضوع قدری به سرانجام رسیدن این پروژه را به تعویق انداخته است.

وی ابراز امیدواری کرد با تامین بودجه برق رسانی ،چاه جدید حفر شده به سرعت در مدار آب شرب منطقه امین شهر قرار گیرد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی