دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

امام جمعه شهرستان انار: از مردم انار میخواهم صنعت را توسعه و اشتغال را برای جوانان انار افزایش دهند تا معضل بیکاری جوانان با مشارکت مردم در جهت جهش تولید رفع گردد.

به گزارش پایگاه خبری انارما؛ حجت‌الاسلام علی اکبرعلیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز عید فطر با اشاره به سخنرانی‌های اخیر مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب سه مطالبه مهم از مردم داشتند که مهم ترین آن وحدت بود، که از همین‌مکان از مسئولین می‌خواهم در کنار مردم باشند و مردم وحدت را حفظ ومطالبه‌گر باشند که در سایه سار وحدت خیلی از مشکلات رفع می‌شود با هم‌پوشانی و در کنار هم بودن می‌توانیم ناگفته‌ها را محقق کنیم و هم بر مشکلات فائق شویم.

وی در ادامه گفت: از مردم تقاضا دارم همان طور که در همه مسائل رویه وحدت را پشت سر مقام معظم رهبری و مکتب شهید سلیمانی طنین انداز کردن و سرلوحه کار خود قرار دادند نسبت به وحدت جامعه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی خاطر نشان کرد: جناح خوب است ولی جناحی عمل کردن اصلاً خوب نیست ، مردم شهرستان انار در همه صحنه‌ها پای نظام و دین بوده اند،در انتخابات ۱۱ اسفند جز شهرستان هایی که رشد به سزایی در مشارکت حضور درپای صندوق های رای داشته اند در روز قدس، شب‌های قدر، افطاری‌های ماه مبارک رمضان مشارکت حداکثری داشته‌ اند و امسال در بحث زکات ۹ میلیارد تومان زکات مستحبی پرداخت کرده‌اند.

خطیب جمعه شهرستان انار درپایان با اشاره به معضل بیکاری جوانان گفت: از مردم انار میخواهم صنعت را توسعه و اشتغال را برای جوانان انار افزایش دهند تا معضل بیکاری جوانان با مشارکت مردم در جهت جهش تولید رفع گردد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی