جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما، حجت الاسلام ذوالفقاری در خطبه های نماز عید فطر با اشاره به موضوع آب شرب امینشهر گفت: بنده از همه مردم درخواست میکنم که مسئولین شهری را کمک کنند تا از مسئولین شهرستان حل مسئله آب مطالبه شود. امام جمعه امینشهر افزود: تا مردم مسئولین شهری را کمک نکنند مسئولین شهرستان به […]

به گزارش انارما، حجت الاسلام ذوالفقاری در خطبه های نماز عید فطر با اشاره به موضوع آب شرب امینشهر گفت: بنده از همه مردم درخواست میکنم که مسئولین شهری را کمک کنند تا از مسئولین شهرستان حل مسئله آب مطالبه شود.

امام جمعه امینشهر افزود: تا مردم مسئولین شهری را کمک نکنند مسئولین شهرستان به فکر آب شرب این منطقه نیستند.

وی با اشاره به خطبه های نمازعید دوسال گذشته گفت: از دوسال پیش که بنده موضوع آب را در خطبه ها بیان کردم هنوز این مسئله رفع نشده که این موضوع نشان میدهد که مسئولین بالادستی عزم و اراده لازم را برای حل این موضوع ندارند.

حجت الاسلام ذوالفقاری در پایان اظهار داشت: مردم باید به میدان بیایند و از مسئولین مطالبه کنند در غیر این صورت تابستان فراخواهد رسید و همچنان با مشکل آب شور و کمبود آن رو به رو خواهیم بود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی