جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | Friday 24 May 2024

شهرداری دو اطلاعیه مهم یکی در خصوص دعوت به همکاری و دیگری در خصوص استخدام نیروی آتش نشان اعلام کرده است:با توجه به اینکه این شهرداری قصد اجرای پروژه های عمرانی مصوب شورای اسلامی شهر را دارد از پیمانکارانی…

به گزارش انارما به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ،شهرداری دو اطلاعیه مهم  یکی در خصوص دعوت  به همکاری  و دیگری  در خصوص استخدام  نیروی آتش نشان  اعلام کرده است:

1-اطلاعیه دعوت به همکاری

با توجه به اینکه این شهرداری قصد اجرای پروژه های عمرانی مصوب شورای اسلامی شهر را دارد از پیمانکارانی که قصد همکاری با شهرداری در خصوص اجرای پروژه های عمرانی اعم از جدول گذاری و فرش موزائیک را دارند به شهرداری انار مراجعه نمایند.

 

 

2-اطلاعیه جذب نیروی آتش نشانی

احترامآ به اطلاع همشهریان عزیز می رساند که شهرداری انار جهت تکمیل پرسنل آتش نشانی خود قصد جذب و بکارگیری تعدادی نیرو متخصص در این امر را دارد. لذا شهروندانی که دارای شرایط ذیل می باشند جهت ثبت نام و ارائه مدارک لازم تا مورخ ٩٣/٢/٤ به شهرداری مراجعه نمایند.

1-      پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

2-      نیروها حتما بومی باشند.

3-      مدرک تحصیلی مرتبط با آتش نشانی ، خدمات شهری و امداد و سوانح

4-      حداکثر سن 30 سال

5-      شرایط جسمانی سالم

6-      دارای کارت پایان خدمت سربازی.

 

قابل ذکر است :

اولویت با افرادی است که دوره های آموزشی آتش نشانی را گذرانده و یا سابقه کار در این زمینه را داشته باشند.

ضمنآ معرفي پذیرفته شدگان از سوی شهرداری پس از بررسی در کمیته نیروی انسانی شهرداری و اخذ تاییدیه های لازم از مراجع ذیصلاح صورت خواهد گرفت.

دیدگاه کاربران

شهروند انار جمعه 15 ژانویه 2016 - 4:01 ب.ظ

سلام لطفا به زمین خالی که درجنب رستوزان هخامنش است رسیدگی کنیدمحل زباله شده زباله رستورانها همه زباله هاوزودی شهرک سجادی زشت کرده میتونه به جای محل دفع زباله باشه فضای سبز باشه وشهرک سجادی نماش زیباتر باشه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی