جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | Friday 24 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انار در پایان صحبت هایش ابراز داشت:نیروی انتظامی در حقیقت تامین کننده امنیت روانی جامعه میباشد ،چرا که…

فرماندهی انتظامی شهرستان انار میزبان کارکنان شبکه بهداشت و درمان در صبحگاه عمومی بود.

به گزارش انارما،بمناسبت هفته سلامت صبح دیروز،صبحگاه مشترکی با حضور کارکنان انتظامی شهرستان انار و جمعی از مدیران ،کارشناسان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان در ستاد فرماندهی شهرستان انار برگزار شد.

DSC07023

دکتر محمد برجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار به بیان مطالبی در مورد هفته سلامت پرداخت و گفت:دعوت و حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان در صبحگاه عمومی نیروی انتظامی نشانگر اهمیت موضع و داشتن نگاه اجتماعی پلیس به موضوعات جامعه است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان انار وجود امنیت را پیش شرط مهم تامین سلامت افراد جامعه دانست و عنوان کرد:مجموعه بهداشت و درمان در کنار نیروی انتظامی با اتخاذ رویکرد جامعه محوری به جلب مشارکت های مردمی اهمیت ویژه ای داده و در عرصه خدمات رسانی شایسته به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان انار سرهنگ “سرهنگ جعفر غضنفری” ضمن تبریک هفته سلامت به کارکنان شبکه بهداشت و درمان بیان داشت:نعمت سلامت موهبتی خدادادی است که بعضی اوقات از این موهبت الهی مورد غفلت واقع میگردد ،از این رو باید قدردان و حافظ این نعمت الهی باشیم.

DSC07009

غضنفری در ادامه افزود:سلامت موضوعی است که باید بصورت ویژه به آن پرداخته شود ،چرا که جامعه سالم و تندرست ، جامعه ای فعال و پویا خواهد بود ،چنانکه فکر سالم در بدن سالم خواهد بود.

این مقام انتظامی به شعار امسال روز دوم هفته سلامت پرداخت و گفت:یک عمر سلامتی با خود مراقبتی مفهومی گسترده دارد که تحقق آن احساس پویایی و مفید بودن را در افراد بدنبال خواهد داشت و افرادی که به سلامت جسمی خود اهمیت میدهند در رفتار و عملکرد اجتماعی و حتی در رعایت قوانین و مقررات بهتر عمل مینمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در پایان صحبت هایش ابراز داشت:نیروی انتظامی در حقیقت تامین کننده امنیت روانی جامعه میباشد ،چرا که  تحقق امنیت روانی در سلامت جسم بسیار موثر است.

(گفتنی است در این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان انار به پاس قدردانی از زحمات کارکنان شبکه بهداشت ،با اهدا لوح تقدیر از آنان  تجلیل و قدردانی نمود و در پایان این دیدار صمیمی از کارکنان انتظامی شهرستان تست bmi،فشار خون ،تست شنوایی و بینایی گرفته شد)

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی