جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | Friday 24 May 2024

اسلام حقوق زن را مانند مرد دانسته است، زن دارای روح الهی است و می تواند به بالاترین کمالات دست یابد…

منتظریحجت‌الاسلام منتظری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انار در مصاحبه با انارما  با اشاره به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:
سپاه مولود انقلاب اسلامی و یک نهادمقدس است که از ابتدای انقلاب با هدف ایستادگی در برابر ابر قدرت های شرق و غرب، نگهبانی از انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن و تحقق آرمان های الهی و گسترش حاکمیت قانون تشکیل شده است. الحمدالله این اهداف به نحو شایسته توسط این نهاد انجام شده است.
وی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن افزود: اسلام حقوق زن را مانند مرد دانسته است، زن دارای روح الهی است و می تواند به بالاترین کمالات دست یابد و همچنین او دارای حق مالکیت است  و برخلاف قضاوت‌های ناصحیح در بعضی از ملت ها که وجود دارد، اسلام زن را موجودی عاقل و با اراده عنوان می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی انار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخبگان هسته ای، پیشرفت‌های هسته‌ای و غیرهسته‌ای را مدیون اعتماد به نفس ملی دانست و افزود:  تیم مذاکره کننده حق عبور از مواضح صریح و شفاف نظام اسلامی را ندارد. تیم هسته ای باید در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن و زورگویی های دشمن ایستادگی کند و نباید ذره‌ای از مواضح خود کوتاه بیاید.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی