جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ | Friday 24 May 2024

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم امام جمعه امین شهر فرماندار ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار وجمعی ازکارشناسان با خانواده…

علی زینلی کارشناسی ستاد شاهد گفت : همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم امام جمعه امین شهر فرماندار ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار وجمعی ازکارشناسان با خانواده معلم شهید مجید صالحی دیدار کردند.

فلاحی امام جمعه امین شهر ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده معظم شاهد را مایه خیر و برکت عنوان کرد و گفت: شهدا برای کشورعزیزمان ایران، سربلندی، افتخار و استقلال به ارمغان آوردند، از این رو پاسداشت خون این عزیزان وادامه راه و آرمان‌های آنان یک تکلیف همگانی محسوب می‌شود. وی با ابراز امیدواری نسبت به تداوم فرهنگ دیدار با خانواده شهدا و تبدیل آن به یک فرهنگ عمومی، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا علاوه بر انجام وظیفه، گام بسیار مؤثری برای شناخت بیشتر از وظایفی است که بر عهده ما گذاشته شده تا بتوانیم به خوبی ارزش‌های دینی و انسانی را پاسداری کنیم. خاطرنشان می شود، شهیدمجید صالحی در13 بهمن ماه سال 1364 در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. و در گلزار شهدای امامزاده محمد صالح (ع) نیز به خاک سپرده شدند .

 

 
منبع خبر :   روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان انار

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی