یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

وی در ادامه با اشاره به سجایای اخلاقی رهبر معطم انقلاب افزود:ساده زیستی حضرت آقا میتواند درس بزرگی برای مسئولین ما باشد.رهبر معظم انقلاب چهارفرزند پسر دارد…..

                                                                                                                                                                                                                     2

به گزارش انارما،حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه ی دوم نماز جمعه این هفته شهرستان انار ابتدا ضمن تبریک اعیاد پیش رو(روز پاسدار و روز جانباز) به تمامی ایثارگران نظام جمهوری اسلامی به چهاردهم خرداد و سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)اشاره کرد و گفت:خداوند متعال اگرچه در چنین روزی ما را از برکت وجود  آن امام همام محروم کرد اما در مقابل دست پرورده مکبتش را برما ارزانی داشت.
وی در ادامه با اشاره به سجایای اخلاقی رهبر معطم انقلاب افزود:ساده زیستی حضرت آقا میتواند درس بزرگی برای  مسئولین ما باشد.رهبر معظم انقلاب چهارفرزند پسر  دارد و این فرزندان به قدری گمنام هستند که به حق شایسته واژه آقازاده هستند و این چنین است  که محبت رهبر انقلاب در دل ها جای گرفته است.
امام جمعه شهرستان انار در پایان با ایراد ادعیه ای خاطر نشان کرد:خداوند بلای آقازادگی که متاسقانه در کشور ما در برخی مواقع باعث میشود که برخی از مناصب دولتی بر حسب رابطه ها اشغال شود را از کشور ما دور کند و توفیق زندگی بابرکت رهبر معظم انقلاب و خانواده معظمشان را را بر ما عطا بفرماید.

دیدگاه کاربران

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی