یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

لازم بذکر است چندی پیش یکی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان تخلفاتی مرتکب شده بود که مسئولین دانشگاه علوم پزشکی…

       IMG_9496   به گزارش انارما،ظهر امروز جلسه شورای شهر با حضور تمامی اعضاء،شهردار و سایر مدعوین  برگزار شد.

مهم ترین موضوع بحث شده در این جلسه پیرامون اتفاقاتی بود که اخیرا در شبکه بهداشت و درمان انار رخ داده بود که بر  اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان رضا جعفری سرپرستار اورژانس ولیعصر(عج)  به رفسنجان منتقل شده بود.

جعفری در این جلسه صحبت های خود را بیان کرد و بر منصفانه نبودن این حکم دانشگاه تاکید کرد و بر اساس صحبت های وی اعضای شورای شهر و رئیس شبکه بهداشت تصمیم گرفتند تا برای بازگرداندن این شخص به انار با اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان رایزنی کنند.

لازم بذکر است چندی پیش یکی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان تخلفاتی مرتکب شده بود که مسئولین دانشگاه علوم پزشکی رضا جعفری را نیز در جریان این تخلفات به نوعی دخیل قلمداد کرده بودند در صورتی که رضا جعفری نیز در این قضایا و تخلفات انجام شده  هیچ نقشی نداشته است.

IMG_9512

IMG_9496 - Copy

 

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

محمد یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 2:51 ب.ظ

خدا خیرشون بده ایشون واقعا آدم خوش برخورد و زحمت کشی هستند

ابوالفضل یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 3:01 ب.ظ

خداییش رضا کاریش درسته و لا شک

نا شناس یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 3:14 ب.ظ

انشالله مشکل اقای جعفری حل شه انار به انسان دلسوزی مثل ایشان نیاز داره

سعید-ش یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 3:22 ب.ظ

با نظر محمد عزیز موافقم . از شورای شهر هم کمال تشکر را داریم که در این امر کوتاهی نکردند. و پشتیبان این عزیز زحمتکش اورژانس بودند.

جواد یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 3:29 ب.ظ

کارکنان بیمارستان همه بچه های خوبی اند ولی آقای جعفری بیتعارف یه چیز دیگه بود. شوارای شهر وظیفه دارند در مقابل این ناملایمات که تو اورژانس انار وجود داره بایستند و هیچ کوتاهی نکنند. تا امثال جعفری قربانی این ناملایمتها نشوند.

منتظر ظهوریم یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 3:37 ب.ظ

خیلی نوکرتیم آقا رضای جعفری بیا تو اورژانس دوباره صفایی به این اورژانس به اصطلاح بیمارستان بده .

منتظر ظهوریم یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 3:40 ب.ظ

من کاری با مسئولینی که باعث این مشکل بودن ندارم فقط تنها انتظاری که هست این تهمتها باید برطرف بشه و کسانی که باعث تهمتهای بیجا به این شخص شدن باید حرفشونو پس بگیرن و رسما از ایشون معذرت خواهی کنن.

زهرا یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 3:49 ب.ظ

زیاد این مسائل کوچک را بزرگ جلوه ندهید این هم مثل قضیه ی گران فروشی مغازه های انار میشود که شما اصل قضیه را فراموش کردید و خود را سرگرم چیز دیگری کردید

مطلع یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 3:57 ب.ظ

اتفاقات در اورژانس انار نبوده در شبکه بهداشت و درمان انار بوده اشتباه ننویسید

صادق یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 5:26 ب.ظ

درجواب زهرا: این مساله بسیار تا بسیار بزرگیه اول شما برید مسائل بزرگ از کوچک را تشخیص دهید بعد نظرتان را ارائه کنید. مساله گرانفروشی هم مساله کوچکی نیست .

هادی یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 5:31 ب.ظ

آقای جعفری از کارکنان خوب بیمارستان بوده حالا چطوری این تهمتها رو بهش بستن خدا عالمه . بهرحال تو بیمارستانی که مسئولینش آقای… باشن این مشکلات هست

اصغر یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 5:37 ب.ظ

خیلی برامون جالبه با اینکه دکترهای ….و….. میدونن مردم ازشون راضی نیستن بازم چسبیدن به این میزشون و ولکن هم نیستن. بابا نکنه چسب ریختن رو این صندلیتون. استعفاتون رو بدین بریددیگه . من قول میدم وضع شبکه بهداشت و اورژانس بهتر از این بشه .

اول فکر بعد قضاوت یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 5:52 ب.ظ

واقعا برای برخی از دوستان متاسفم که برخی اشخاص رو گاه و بی گاه زیر سوال میبرند
بنده به شخصه بدون هیچگونه قرابت فامیلی با آقای دکتر برجی از زحمات ایشون راضیم/خدا را شاهد میگیرم که ایشون رو همیشه دلسوز و زحمت کش برای مشکلات انار دیدم
اینم مث قضیه ساخت بیمارستان شد هی گفتید کاری از برجی بر نمیاد حالا که تونسته بودجه بگیره میگید کار اون نیست باید بره؟
واقعا دست مریزاد بعضیاتون خیلی اغماض میکنید

اصغر یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 6:25 ب.ظ

در پاسخ به اول فکر بعد قضاوت : یعنی شما میخواستید بعد از این همه مدت بودجه نگیره !!!!!!!! بعدشم ما همه فکر میکنیم دکترآذین با شورای شهر زحمت بودجه رو کشیدن . این هم میخواهید به حساب برجی بذارید. جنابعالی هم اول فکر بعد قضاوت . ما هم همیشه خدا رو شاهد و بالای سرمون احساس میکنیم.

پرستاران یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 6:39 ب.ظ

از آقای جعفری حمایت میکنیم. مرد خداترس و باایمانی هست دلیل دشمنی با چنین شخصی تامل برانگیزه.

سیدمرتضی یکشنبه 1 ژوئن 2014 - 9:02 ب.ظ

خدا میدونه که همه نیتشون خدمت گزاریه فقط روشا فرق میکنه.درضمن من هم کارآقای برجی رو قبول دارم ایشون فرد زحمت کشی هستند تلاش خودشو داره میکنه حالا بعضیا هی میخوان ایشون رو کم کار معرفی کنن نمیدونم دلیلش چیه

بهاری دوشنبه 2 ژوئن 2014 - 1:26 ق.ظ

با سلام/ تشکر میکنم از شورا که پیگیر کار آقای رضاجعفری هستن ولی بنظر من زیاد هم موضوع قابل بحثی نیست به یه نفر گفتن بیا در رفسجان مشغول بکار شود همین….

اناری با تعصب دوشنبه 2 ژوئن 2014 - 7:19 ق.ظ

امیدوارم ایشون زودتر برگردن چون اگه قرار باشه یک نفر از لحاظ برخورد خوب با بیماران در اورژانس جایزه بگیره آقای جعفری هستش

دوست دوشنبه 2 ژوئن 2014 - 9:35 ق.ظ

در جواب سيدمرتض: خداميدونه همه كارشون خدمتگزاريه تو كه نميدوني ميدوني؟ اول برو ببين خدمتگزاري يعني چه .آقايون …..تلاش خودشون رو چطوري داره ميكنن با بردن آبروي دو تا از همشهرياشون ؟ اتفاقاتي كه مسئول اصلي خودشون بودن رو چطوري به نفر ديگه نسبت ميدن ؟ البته از خبرگزاری های انار كمال تشكر را داريم به خاطر خبررساني صحيح.

سیدمرتضی دوشنبه 2 ژوئن 2014 - 10:47 ق.ظ

در جواب دوست/شما حاضری برا اثبات حرفات قسم بخوری؟یعنی تو میگی آقایون….دارن تلاش میکنن دوتا از همشهریانشون تو انار نباشن
ی لحظه فحکرشو بکن آخ چه نفعی برای اونا داره که اینجور کاری رو بکنن /بابا یکم واقع بین باشین من مطمئنم هیچکس بد همشهریشو نمیخواد پس خواهشا الکی جو سازی نکنید

م-ا سه‌شنبه 3 ژوئن 2014 - 2:02 ق.ظ

آقای جعفری مرد خوب و زحمت کشی است انشائ الله به انار برگردند – در مورد کارکرد آقای برجی صحبت نمی کنم اما این را میدانم که آقای برجی داخل دندانپزشکی بی انصافی می کنند و دستمزد شان خیلی بالاست

دوست سه‌شنبه 3 ژوئن 2014 - 12:27 ب.ظ

درجوای سید مرتضی: همه مردم حاضرن قسم بخورن . برای اونا نفع فراوون داره . اینجا جاش نیست بگیم.. خیلیها خوبی همشهریشون رو نمیخوان که اگه اینطور نبود . انار ما الان گلستان بودو………همینقدر فکر کنم کافیه.بهر حال جعفری و امثال اون مسئول نیستن ولی بهتر بود مساله روشن و واضح میشد .بعد آقایون اناری منتقلش می کردن.نه بدون مدرک ودلیل تهمت بیجا بزنن. میخوای برات حدیث هم بنویسم کا خوب جا بیافته آقا مرتضی ؟؟؟؟؟ (سیدمرتضی)!!!!!

دلواپسیم چهارشنبه 4 ژوئن 2014 - 4:52 ب.ظ

از این اوضاعی که انار داره دلواپسیم
نگذاشتن کار آقای جعفری به یک سال بکشه مردم بدونید که این تغییر وتحول هایی که در اورژاس انار شده مدیون تلاشهای آقا رضا ست از تجهیزات پزشکی گرفته مثل دستگاه جدید نوار قلب تا کار بهتر پرستاران…
خیلی بد بختیم اگه نتونیم آقای جعفری رو برگردونیم..
بنا نیست که اینجا یه بیمارستان درست وحسابی ساخته بشه حداقل نگذاریم این نیروهای ارزشی که در اورژانس انار داریم ازدست بدیم.

جمشیدی جمعه 6 ژوئن 2014 - 4:32 ب.ظ

با نظر دلواپس جان موافقیم.

ف-حسنی شنبه 7 ژوئن 2014 - 9:58 ق.ظ

یک کلام ختم کلام جناب دلواپسیم حرف دل همه ما اناریها رو زد. ان شا الله که محقق باشه آمین

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی