دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 20 May 2024

سرهنگ جعفری غضنفری فرمانده انتظامی شهرستان انار بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ظهر چهارشنبه نشست مطبوعاتی با حضور اصحاب رسانه در محل فرماندهی انتظامی داشت.وی ابتدا ضمن تشکر از حضور خبرنگاران…

      IMG_1664 - Copy  به گزارش انارما، سرهنگ جعفر غضنفری فرمانده انتظامی شهرستان انار بمناسبت  هفته  مبارزه با مواد مخدر ظهر چهارشنبه نشست مطبوعاتی با حضور اصحاب رسانه در محل فرماندهی انتظامی داشت.

وی ابتدا ضمن تشکر از حضور خبرنگاران رسانه های مختلف در این نشست  از بالا بودن حساسیت و مورد توجه بودن رسانه ها در سطح شهرستان ابراز خرسندی کرد و گفت:بحمدالله تاکنون پلیس شهرستان هم همکاری مطلوبی با رسانه ها داشته و مشکل خاصی پیش نیامده است.

سرهنگ غضنفری در خصوص عملکرد نیروی انتظامی شهرستان دریک سال گذشته گفت:در مجموع700 کیلوگرم از انواع مواد مخدر کشفیات داشتیم که در این خصوص 249 نفر دستگیر شده اند و 19منزل و مغازه مورد بازرسی قرار گرفتند که  از این تعداد 4منزل هم بر اساس ماده31 پلمپ شده اند.

این مقام انتظامی از متلاشی شدن یک باند توزیع مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت:در طول یکسال گذشته 7باند تولید و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی و متلاشی شده اند که آخرین آن  در روز گذشته بود که طی یک عملیات از یکدستگاه خودرو که دو سرنشین داشت مقدار 76 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که نکته قابل اهمیت در کشفیات ، کشف 14 کیلوگرم شیشه از این افراد بود که این موفقیت طی یک کار مشترک فنی و عملیاتی در محدوده روستای بیاض بدست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان در خصوص میزان و وضعیت مصرف مواد مخدر در شهرستان گفت:خوشبختانه میزان مصرف مواد مخدر در شهرستان نگران کننده نیست و ما امیدواریم مسئولین و مردم کمک کنند تا حداقل به این آمار موجود کسی اضافه نشود و پلیس هم سعی خواهد کرد تا عرصه دسترسی و استفاده به مواد مخدر را روز به روز سخت تر کند و بر اساس دستورالعمل خود امسال طرح مبارزه با توزیع کنندگان خرد را بشدت ادامه میدهیم و هیچ مسامحه ای با این افراد که به جامعه ضربه میزنند و زمنیه ساز جرایم دیگر هستند نخواهیم داشت.

سرهنگ غضنفری در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار انارما مبنی بر وضعیت استعمال مواد مخدر صنعتی در شهرستان انار گفت: از انواع مخدر متاسفانه مصرف شیشه را در سطح شهرستان داشته ایم و در این زمنیه کشفیات قابل توجه  و حداقل 5توزیع کننده عمده دستگیر شده اند. وی افزود:میزان مصرف مواد مخدر صنعتی در شهرستان نه نگران کننده اسست و نه رضایت بخش. اما پلیس شهرستان تلاش میکند تا با برخورد های قانونی شدیدتر  این میزان را را تا حد قابل توجهی پایین بیاورد.

وی در خصوص بحث توقیف موتور سیکلت و اینکه اینکار وظیفه نیروی انتظامی است و یا راهنمایی و رانندگی گفت: بر اساس قانون چه نیروهای انتظامی و چه نیروهای راهنمایی و رانندگی در هر جا اگر تخلف مشهودی را مشاهده نمایند باید  برخورد کنند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی