چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

دکتر آذین نیز در این جلسه در خصوص اصلاح طرح کمربندی انارو طرح اولیه نکاتی را برشمرد و گفت ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا فرماندار انار دیداری با وزیر و معاونین وی داشته باشند…

  مهندس خادمی فرماندار انار عصر یکشنبه 8 تیرماه باحضور درمحل دفتر دکتر آذین نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی واقع در رفسنجان مباحث مختلف شهرستان انار رامورد ارزیابی قرار داد.
در این دیدار مهندس خادمی فرماندار انار پیرامون کمربندی گفت این یک مسئله بسیار مهم و حساس و مورد انتظار و مطالبات مردم است که باید به آن توجه جدی داشت. فرماندار انار یکی دیگر از مشکلات مهم مردم انار رافقدان بیمارستان مناسب و نیروی انسانی متخصص برشمرد و اضافه نمود در این بخش وضعیت مطلوبی در این شهرستان وجود ندارد و حق مردم است که از این مزایای حداقلی برخوردار باشند.

وی در ادامه به بحث استخدام نیرویهای بومی نیز اشاره نمود.سپس به توسعه شهرک صنعتی اشاره کرد و خواهان توجه جدی در این زمینه شد و اظهار داشت باید مشکلات زمین ،برق و … مرتفع گردد تا سرمایه گذار بدون دغدغه بتواند واحدهای صنعتی را راه اندازی نماید.

 فرماندار به بحران آب نیز اشاره نمود و خواستار پیگیریهای لازم در این زمینه شد.مهندس خادمی تاکید کرد با تعامل و همدلی که بین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه،دستگاه های اجرایی،فرمانداری ومردم شهید پرور و نجیب شهرستان انار وجود دارد می توان با جدیت و پشتکار و تکیه بر خرد جمعی به مشکلات عدیده انار فائق آمد.

دکتر آذین نیز در این جلسه در خصوص اصلاح طرح کمربندی انارو طرح اولیه نکاتی را برشمرد و گفت ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا فرماندار انار دیداری با وزیر و معاونین وی داشته باشند.

 نماینده مردم در خصوص بیمارستان انار نیز گفت: اولین کار توسعه اورژانس و تهیه تجهیزات است و در ادامه راه اندازی یک مرکز درمان بستر تا مشکلات مردم به حداقل برسد. وی افزود بخش خصوصی نیز می تواند در ساخت بیمارستان اقدام نماید و مدیریت نیز بر عهده بخش خصوصی باشد.

 دکتر آذین درپایان اشاه کرد دانشگاه علوم پزشکی مصمم است در خصوص خدمات درمانی و کلینیکی مساعدت مقتضی را بعمل آورد و در بخش صنعتی و منابع آب هم هرگونه همکاری و پیگیری صورت خواهد گرفت.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی