دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 20 May 2024

خانواده صهیونیست های به هلاکت رسیده تهدید می شوند تا از اطلاع رسانی خودداری کنند و در یک رسوایی جدید نیز اعلام شد که این رژیم جنازه کشته های خود را مخفیانه در بیابان ها دفن می کند

به گزارش ” انارما“، همزمان با دفن ۵ کماندوی به هلاکت رسیده صهیونیستها در اراضی اشغالی رسانه های صهیونیستی هلاکت ۱۳ افسر تیپ ویژه گولانی را تایید کردند.

به گفته رسانه های صهیونیست تعداد کشته های نظامیان صهیونیست به بالاترین میزان از زمان جنگ ۲۰۰۶ با حزب الله رسیده است.

PAR_1691_wa

جنازه هایی که به جای تحویل در بیابان دفن می شوند

با وجود تایید هلاکت ۱۸ نظامی صهیونیست از آغاز حمله زمینی به غزه اما بسیاری از رسانه های دنیا میزان تلفات رژیم صهیونیستی را بیش از این می دانند.

آنها به استناد گزارش های رسمی رژیم صهیونیستی درباره دو جنگ قبلی غزه و جنگ با حزب الله در سال ۲۰۰۶ میزان تلفات اعلام شده صهیونیست ها را بسیار کمتر از میزان واقعی آن می دانند.

همچنین رسانه های صهیونیست به این بهانه که خانواده های کشته شدگان خواستار عدم افشای نام خود هستند (!) از اعلام نام کشته های رژیم صهیونیستی خودداری می کنند.

تحلیلگران نظامی دنیا معتقدند رژیم صهیونیستی بسیاری از جنازه های کشته شدگان در درگیری با مقاومت را در بیابان های فلسطین اشغالی دفن می کنند.

559464_574775172555777_1209841483_n

جنازه فرزندم را بدهید

در ابتدای تجاوز گری رژیم صهیونیستی ، مقامات این رژیم از تحویل جوان فلسطینی که به دست شهرک نشینان به قتل رسیده بود خودداری می کردند . اما برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی حاکی از آن است که این رژیم از تحویل کشته های ناشی از موشک باران شهرک های صهیونیستی نیز خودداری می کنند.

یکی از صهیونیست ها با انتشار پیامی در فیس بوک نوشت: در دیمونا خانواده ها را به شدت تهدید کرده اند تا از اطلاع رسانی خودداری کنند.

او می نویسد: پسر همسایه ما یکی از افرادی است که در روزهای نخست در اثر برخورد موشک حماس به پمپ بنزین کشته شده است ولی مقامات شهر با اعلام اینکه وی از خانه فرار کرده است از مادر وی می خواهند پرونده را از طریق پلیس پیگیری کنند.

این صهیونیست با اعلام اینکه مادر وی بارها تاکید کرده است که پسرش صبح آن روز برای زدن بنزین به پمپ بنزین رفته است ، درباره صهیونیست به هلاکت رسیده می نویسد:  او هیچ مشکلی با مادر خود نداشته است و حتی قرار بود به زودی نامزدی خود را هم اعلام کند.

index1

ما را به برگردانید

به گفته یک سرباز صهیونیست از زمان آغاز عملیات زمینی در نوار غزه میزان خود زنی ها در میان سربازان صهیونیست به شدت افزایش یافته است. همچنین دو سرباز صهیونیست نیز با انتشار عکسی از خود در فیسبوک خواستار پایان جنگ شده اند.

images1

رسانه های صهیونیستی همچنین از دستگیری چندین سرباز فراری توسط پلیس نظامی این رژیم خبر می دهند.

منبع.: بوتيا نيوز

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی