یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

رئیس کل دادگستری استان یزد از صدور حکم قصاص اعدام برای قاتل کودک ۹ ساله مهریزی خبر داد. به گزارش انارما،محمدرضا حبیبی با اشاره به پیگیری پرونده قتل در شهرستان مهریز اظهار داشت: اولیای دم محمدرضا، کودک ۹ ساله‌ مهریزی که قربانی اعتماد کودکانه خود شده بود، تقاضای قصاص کردند. وی تصریح کرد: این کودک […]

صدور حکم اعدام متجاوز کودک کش

رئیس کل دادگستری استان یزد از صدور حکم قصاص اعدام برای قاتل کودک ۹ ساله مهریزی خبر داد.

به گزارش انارما،محمدرضا حبیبی با اشاره به پیگیری پرونده قتل در شهرستان مهریز اظهار داشت: اولیای دم محمدرضا، کودک ۹ ساله‌ مهریزی که قربانی اعتماد کودکانه خود شده بود، تقاضای قصاص کردند.

وی تصریح کرد: این کودک که به قصد شرکت در مراسم عزاداری از منزل خود در شهرستان مهریز خارج شده بود، قربانی اعتماد کودکانه خود شد و توسط فردی به قتل رسید و در دادگاه وی، حکم قصاص نفس صادر و ابلاغ شده است.

حبیبی بیان داشت: در حال حاضر منتظر اتمام مراحل قانونی هستیم تا رای نهایی و قطعی صادر شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: حکم صادر شده به وسیله پیک به دیوان عالی کشور ارسال می شود تا مراحل نهایی طی شود.

وی افزود: متهم هنوز برای اعتراض به حکم فرصت قانونی دارد اما تاکنونی اعتراضی نسبت به حکم خود نداشته است.

حبیبی با بیان اینکه این قاتل هیچگونه مشکل روحی و روانی ندارد، یادآور شد: قاتل، محمدرضا کودک ۹ ساله‌ مهریزی که به قصد شرکت در مراسم عزاداری از منزل خود خارج شده بود را با ترفند و به قصد آزار و اذیت به منزل خود برده و در ‌‌‌‌نهایت نیز با یک ضربه چاقو به گلوی وی، کودک را به قتل رسانده و پیکر او را در داخل گونی گذاشته و نیمه شب در خیابان‌‌‌‌ رها می ‌کند.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: مردم مطمئن باشند که دستگاه قضایی با جدیت با قاتل برخورد قضایی کرده و این پرونده را تا رسیدن به مرحله نهایی پیگیری می کند.

 منبع:مهر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی