پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | Thursday 23 May 2024

با چاپ بنرهای بزرگ از تاریخ و طبیعت و نقشه گردشگری جهت نصب در ورودی ها و سطح شهر و چاپ ۱۰۰۰۰ برگ نقشه راهنمای مسافرین نوروزی از شهر و چاپ ۳۰۰۰ کارت پستال و هماهنگی جهت بر پایی کمپ راهنمای مسافرین نوروزی به استقبال بهار و میهمانان نوروزی خواهد رفت…

IMG_8596 - Copy

به گزارش انارما ، علی رحیمی راد شهردار انار از آمادگی کامل شهرداری جهت استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به پایان سال فعالیت واحدهای مختلف شهرداری جهت آماده سازی شهر بیش از پیش شده است.

رحیمی راد با اشاره به تقارن پایان سال و عید نوروز با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بیان کرد : تجربه تاریخی نشان داد که مردم ما دیندار و علاقه مند به خاندان عصمت و طهارت هستند.

وی افزود: با فضاسازی مناسب، شهر باید رنگ مذهبی بگیرد و حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) نیز حفظ شود.

شهردار انار به برنامه ریزی های ستاد استقبال از میهمانان نوروزی شهرداری انار اشاره کرد و گفت: در این ایام در حوزه فضای سبز، شهرداری با گل کاری سطح شهر و میادین و پارکها ، چمن کاری ، کاشت ۱۰۰۰۰ اصله درخت و نیز چمن زنی و هرس درختان کلیه بوستان های شهر آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی گردیده است.

وی در ادامه افزود :در حوزه خدمات شهری و زیبا سازی نیز شهرداری با آماده سازی شهر، نصب پرچم و بنر، شستشوی تابلو ها ، رنگ آمیزی جداول ، آماده سازی چراغ های راهنمایی و بهسازی حاشیه بلوار جمهوری اسلامی آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی می باشد.

رحیمی در ادامه به عملکرد دیگر واحدهای شهرداری انار اشاره کرد و گفت : با چاپ بنرهای بزرگ از تاریخ و طبیعت و نقشه گردشگری جهت نصب در ورودی ها و سطح شهر و چاپ ۱۰۰۰۰ برگ نقشه راهنمای مسافرین نوروزی از شهر و چاپ ۳۰۰۰ کارت پستال و هماهنگی جهت بر پایی کمپ راهنمای مسافرین نوروزی به استقبال بهار و میهمانان نوروزی خواهد رفت .

شهردار انار افزود: انتظاری که از شهروندان فرهیخته و میهمان دوست انار همچون سالهای گذشته میرود آن است که بهارسبز طبیعت را با بهار چهره های شاد و لبخند های زیبای خود قرین سازند و میهمانان شهر خود را با خاطره های به یاد ماندنی همراهی وبدرقه نمایند و نیز در حفظ نظافت شهر و فضای سبز پارک ها بیش از پیش کوشا باشند.

منبع:سایت شهرداری انار

 

دیدگاه کاربران

تماس بی پاسخ شنبه 14 مارس 2015 - 8:15 ق.ظ

آقای شهردار ی سر ب کوچه های انار بزن ک خیلی خراب بودن و بعد از بارندگی خرابتر هم شدن…تو برو ببین پول نداشتی تعمیرشون کنی اون بامن.همش ظاهر ورودی و خروجی رو نساز…..

ح.پ شنبه 14 مارس 2015 - 3:02 ب.ظ

مهندس متشکریم.خدارحمت کنه بابارو اجرکم عندالله.

ح-ا-ا شنبه 14 مارس 2015 - 4:14 ب.ظ

باسلام واحترام خدمت شهردارمحترم انار
آقای مهندس ،رنگ مذهبی بگیره خوبه ولی شما ی روزباخانوادت پیاده ازتو کوچه وخیابونهای شهرگذری داشته باش(اونم روزبارونی وبهدازبارندگی)اونوقت تصیمیم بگیر.والا آخرکه مردم چی میگن.اگرهم خواستی باماشین شخصیتون ازتوچاله چوله هاو…..ردبشید

نا شنبه 14 مارس 2015 - 9:44 ب.ظ

باسلام شهردار محترم ازشما خواهش میکنیم فکرى به بریدگی روبروی مدرسه ى قدیری که وسایل نقلیه که از طرف احمد اباد به خیابان امام زاده و بر عکس ان انجام دهید

نام و نام خانوادگی شنبه 14 مارس 2015 - 11:13 ب.ظ

احسنت افرین به مهندس

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی