یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

نقشه محل اسکان مسافران و مکان‌های دیدنی و تاریخی شهرستان همراه با معرفی صنایع دستی بین مهمانان و مسافران توزیع شده است…

۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

به گزارش انارما ،حسین ناجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار اظهار کرد: تاکنون ۶۲۸ خانوار در قالب دو هزار و ۱۹۳ نفر در ۲۴ مدرسه با ظرفیت ۱۶۵کلاس اسکان یافته و از دیدنی‌های شهرستان انار استفاده می‌کنند.

وی از رشد ۱۵ درصدی میهمانان نوروزی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: همه امکانات لازم برای پذیرش و میزبانی آماری بالاتر از این نیز پیش‌بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار افزود: با  مشاهده برگه‌های انتقادات و پیشنهاداتی که به مسافران و مهمانان ارائه شده بود این‌گونه بر می‌آید که آنها از امکانات و فضای موجود راضی بوده‌اند و این جای خوشحالی و رضایتمندی برای مجموعه آموزش و پرورش می‌باشد.

وی گفت: امسال نقشه محل اسکان مسافران و مکان‌های دیدنی و تاریخی شهرستان همراه با معرفی صنایع دستی بین مهمانان و مسافران توزیع شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار ضمن آرزوی روزهای خوب و خوش برای مسافران و مهمانان نوروزی که شهرستان انار را برای مسافرت تعطیلات نوروزی خود انتخاب کرده‌اند افزود: خانه های تاریخی، روستا های قدیمی، مجموعه ارگ تاریخی ، مجموعه کار وانسراها ی شهرستان انار پذیرای مسافران و مهمان نوروزی هستند.

۸۸۸۸۸

۷۷۷۷

۵۵۵۵

۱۰۰۰

منبع:روابط عمومی آموزش و پرورش انار

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی