سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 21 May 2024

صبح دیروز طی مراسمی باحضور ، ائمه جمعه انار و امین شهر، ،فرماندار انار و جمعی ازخانواده های معظم شهدا عملیات تعریض و آسفالت جاده انار به امین شهر آغاز شد…

۵انارما

به گزارش انارما ، صبح دیروز طی مراسمی باحضور ، ائمه جمعه انار و امین شهر، ،فرماندار انار و جمعی ازخانواده های معظم شهدا ،عملیات تعریض و آسفالت جاده انار به امین شهر  آغاز شد.

 فرماندار انار در این مراسم درخصوص پروژه اظهار داشت تعریض وساماندهی جاده انار به امین شهر که از اهمیت خاصی برخوردار بود به جهت توسعه عمرانی روستاها ،کاهش تصادفات و جلوگیری از گسترش محدوده شهر از چندین ماه پیش در دستور کار قرار گرفت و با انجام کار کارشناسی و تامین اعتبار آن امروز شروع بکار نمود.

وی افزود: این پروژه به طول ۵ کیلومتر شامل تعریض ،زیرسازی ،آسفالت ،روشنایی و جداکننده می باشد که بصورت فازبندی و مرحله به مرحله اجرایی و عملیاتی خواهد شد که اعتبار آن از محل اعتبارات دولتی شهرستان تامین شده است.

خادمی تصریح کرد:  باتوجه به حادثه خیز بودن جاده در مرحله اول تعریض و آسفالت آن انجام خواهد شد که امیدواریم به حول و قوه الهی جهت رضایت و رفاه مردم کمتر از یکسال به بهره برداری برسانیم.

۱انارما

انارما۶٫

۵انارما

۴انارما

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

صادق دوشنبه 7 سپتامبر 2015 - 12:37 ق.ظ

بخورین مال بیت المال رو بلکم یه کاری انجام بشه.راست میگن شکو گرسنه دین و ایمون نداره. از قدیم گفتن اول ایمنی بعد کار ،ببخشین اول رانی بعد کار.

بی شیله پیله دوشنبه 7 سپتامبر 2015 - 2:01 ق.ظ

یکسال بابو مگرچقدرکارداره ؟یکسال پنج کیلومتر!پس اگربناباشد۵۰کیلومترروساخت واسفالت کردمیشه۵سال واگربه حسابی بخواهیم ۱۰۰کیلومترراآسفالت کنن میشه ۱۰سال!!!!

علی دوشنبه 7 سپتامبر 2015 - 8:03 ق.ظ

شما که پول بیت المال و دولت بر میدارید اضافه کار انچنانی به دوستانتان و جشن های انچنانی و حساب هم پس نمی دهید شماچی انها فقط یک رانی می خوردند و کاری انجام می دهند

سعادت دوشنبه 7 سپتامبر 2015 - 10:13 ب.ظ

ببخشید چرا اسمی از اداره راه و شهرسازی ک مجری بیشترین کیلومتر این پروژه است آورده نشده ؟

اناری سه‌شنبه 8 سپتامبر 2015 - 8:25 ق.ظ

شیله پیله جان. یکبار دیگر حساب کن. اگر برای ساخت هر پنج کیلومتر یکسال زمان نیاز باشد برای پنج سال بیست و پنج کیلومتر آسفالت میشه و نه پنجاه کیلومتر!!!! ۵۰ کیلومتر=۱۰ سال

شهروند چهارشنبه 16 سپتامبر 2015 - 1:02 ب.ظ

سلام //// ای کاش مسولین بیشتر به فکر باشن آخه این چکاریه چند وقته دارن جاده انار امین شهر رو زیر سازی میکنن بابا ما میدونیم قرار نیست به این سالها آسفالت این جاده انجام بشه حداقل زیر سازی رو زود تموم کنید برید…..شید دیگه این چه مسخره بازیه که در اوردید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی