سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 21 May 2024

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان انار با حضور امام جمعه ،فرماندار و سایر اعضای این ستاد برگزار گردید…

امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان انار

به گزارش انارما ، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان انار با حضور امام جمعه ،فرماندار و سایر اعضای این ستاد برگزار گردید.

در این جلسه سرگرد مرادی زاده دبیر ستاد گفت: در راستای مردمی نمودن امر به معروف و نهی از منکر طرح طلایه داران به زودی به اجرا درخواهد آمد.

وی در خصوص جزئیات این طرح گفت: در این طرح شهر به هفته ناحیه تقسیم میشود که در هر ناحیه پنج گروه ۱۰نفری برادر و خواهر بصورت جداگانه بعد از گذارندن یک دوره آموزشی۱۴ساعته به امر به معروف و نهی از منکر خواهند پرداخت.

مرادی زاده تصریح کرد: جهت گزینش افراد برای فعالیت در این طرح هسته ی گزینشی تشکیل می گردد تا افراد عالم ،عامل ،مخلص و آشنای با مسائل دینی وارد عرصه امر به معروف و نهی از منکر گردند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی دوشنبه 7 سپتامبر 2015 - 9:22 ق.ظ

به قران قسمتان می دهم این عروسی های اخر شب که مزاحمتهای برای مردم ایجاد میکنند ایا فکر ندارندهمسایه ودیگر مردمیا مریض داشته باشندوبا صدای ترقه ویا صدای ضعبت ویا بلنگو ویا صدای بوق ما شین در ان موقع شب چقدر انها را نفرین می کنند ا نشا الله خداوند به عقلی بدهد

خدایا دوشنبه 7 سپتامبر 2015 - 1:14 ب.ظ

خداوکیلی شما اگر مرد هستید و میخواید امربه معروف کنید برید تو بانک ها بگید چرا اینقد ربا میگیرید نه اینکه بیاید به چهارتا ادم بدبخت گیر بدید اگه خیلی زور دارید بانک هارو درست کنید والا

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 8 سپتامبر 2015 - 9:41 ق.ظ

امر به معروف ونهی المنکر معنی نداره خصوصا در انار کإرهامهمترو واجب تری است مسئولین اگر میخوان به مردم خدمت کنن مشکل درمانی ورفاهی مردم را بررسی کن این کارها معنی نداره واقعا که

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 - 8:20 ق.ظ

هر چیز به جای خود برادر من!!! واقعا اگه دست نجنبونیم تا چند سال آینده دیگع نمیتونیم حتی بچه های خودمون رو هم جمع کنیم چه برسه به دیگران!!!!

پیشنهاد کننده پنج‌شنبه 10 سپتامبر 2015 - 12:32 ب.ظ

فقط تو رو به خدا این افراد رو بیمه کنید که خدایی نکرده کتک خوردند و جانشان به خطر افتاد بیمه باشند. کم نداشیم ااینگونه افرادکه جان خودشان از دست داده اند یا ناقص. البته اجر شهادت را دارند یا اجر جانباز و این افتخار است کسیکه بتواند امر به معروف و نهی از منکر کند و متاسفانه در بعضی موارد طرف رو با چاقو و غیره… مورد حمله قرار گرفته ولی کسی به دادش نرسیده.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی