سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 21 May 2024

امام جمعه امینشهر گفت: از سوی شورای اسلامی و شهرداری مکانی برای اسکان کارگران غیر‌بومی اختصاص یافته و از کشاورزان و دارندگان محصول پسته درخواست می‌شود تا همکاری لازم را به عمل آورند…

حجت الاسلام فلاحی انارما

به گزارش انارما ، حجت‌الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر انار در خطبه‌های نمازجمعه این هفته  با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه تأکید کرد: باید در معتقدات دینی خود از خدا بترسیم و تقوای الهی پیشه کنیم.

وی متذکر شد: قرارداد برجام باید از سوی مجلس و هیئت دولت و صاحب نظران فکر و اندیشه از دیدگاه‌های مختلف حقوقی، سیاسی و امنیت ملی مورد بررسی قرار گیرد تا حاصل آن چیزی غیر از شکوه، اقتدار و عظمت ملت نباشد.

فلاحی افزود: نباید فراموش کرد که آمریکا دشمن درجه یک ملت است و طی ۴۰ سال گذشته از دشمنی علیه ایران چیزی کم نگذاشته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به فکر نفوذ در مسائل اقتصادی و فرهنگی کشور ماست، عنوان کرد: در شرایط کنونی باید تلاش شود تا آسیب‌پذیری اقتصادی را کاهش و به حداقل برسانیم و حربه تحریم را به فرصت تبدیل کرده و این حربه را از دست دشمن بگیریم.

فلاحی بر استفاده از کالاهای داخلی تاکید و اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون‌رفت از هجمه‌های دشمن دانست.

وی با اشاره به نزدیک شدن زمان برداشت و جمع‌آوری محصول پسته در امین شهر گفت: از سوی شورای اسلامی و شهرداری مکانی برای اسکان کارگران غیر‌بومی اختصاص یافته و از کشاورزان و دارندگان محصول پسته درخواست می‌شود تا همکاری لازم را به عمل آورند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی شنبه 12 سپتامبر 2015 - 8:49 ق.ظ

واقعاامام جمعه این هفته شاهکارکردنددرنمازجمعه متنی توسط مجری خوانده شد که برای یه شهرشرم آور است که این متن فردی به نام ع.ع برای عروسی پسرش می نویسد ومیان نماز خوانده میشوداگه اینجور باشه پس همه باید براعروسیشان متن بدهندتادرنمازخوانده شودمعلوم نیست که کسی برنماز جمعه نظارت داره یانه بازهم میگم واقعا زشته

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی