سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 21 May 2024

حجت الاسلام منتظری به بیان فضائل عاشورای حسینی پرداخت و گفت:نام مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محک ایمان ماست و اگر با نام امام حسین(ع) تغییری در ما ایجاد نشود باید نگران ایمان خود باشیم …

آرشیو

به گزارش انارما ، گردهمایی مسئولین هیئت های مذهبی شهرستان انار در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

در این مراسم بعد از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و مداحی آقای علی رشبدی ، حجت الاسلام منتظری به بیان فضائل عاشورای حسینی پرداخت و گفت:نام مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محک ایمان ماست و اگر با نام امام حسین(ع) تغییری در ما ایجاد نشود باید نگران ایمان خود باشیم .

وی افزود: عزاداری خامس آل عبا توفیقی بس عظیم است که مسئولین هیئت ها باید بخاطر این توفیق خداوند را شاکر و سپاسگذار باشند.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی انار حفظ نظم و رعایت موارد ایمنی را متذکر شد و گفت: تکفیری ها و حامیان آنها دائما در حال صدمه زدن به تجمعات مردمی می باشند و باید موارد ایمنی در حسینیه ها و هیئت ها مورد دقت قرار گیرد .

در ادامه ی این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار ضمن تشکر از کلیه هیئت های عزاداری ، مراسم اربعین حسینی را نماد عشق و ارادت مردم شهرستان انار به ساحت مقدس اهل بیت (ع) دانست و گفت:امیدواریم همچون سال های گذشته کلیه هیئت های عزاداری در برگزاری مراسم با شکوه روز اربعین همکاری بنمایند.

در پایان این مراسم مجوز یک ساله بیش از ۵۵هیئت مذهبی در شهرستان انار تقدیم مسئولین هیئت ها شد .

*عکس اسلاید آرشیوی است

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی