سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 21 May 2024

مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی انار گفت: در سال گذشته توهمی در کشور ایجاد شد مبنی بر اینکه نکند حال که دولت ها عوض شده شعار مرگ بر آمریکا حذف میشود ، خیر ! اینگونه نیست …

IMG_6498

به گزارش انارما ، مهدی منتظری مسئول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انار در جلسه شورای هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان گفت:خوشبختانه روز به روز بر بصیرت ملت ایران افزوده میشود و از طرفی دشمنی های  دشمن نیز بیشتر خواهد شد.

وی اظهار داشت: اینک تکفیری ها در منطقه آنقدر خباثتشان زیاد شده است که حتی بر کودکان نیز رحم نمی کنند و حتی سران کشور آمریکا و اسرائیل علنا در روز های گذشته بر حمایت این کشور ها در شکل گیری داعش معترف بوده اند .

مهدی منتظری در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته توهمی در کشور ایجاد شد مبنی بر اینکه نکند حال که دولت ها عوض شده شعار مرگ بر آمریکا حذف میشود ، خیر !  اینگونه نیست و امسال با توجه به اینکه برای اولین بار از چهارم تا دهم  آبان بعنوان دهه استکبار ستیزی شکل گرفته است نشان از آن دارد که ما باید روز به روز بیشتر از گذشته آمادگی خودمان را با حضور در صحنه در مقابل آمریکا اعلام کنیم.

مسئول شورای  هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی انار با اشاره به این نکته که تنها باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بود گفت: هستند افرادی در داخل کشور که مدام حرف از رابطه با آمریکا میزنند که نباید به حرف های چنین افرادی که میخواهند راه را بر نفوذ آمریکا باز کنند توجه کرد و باید تنها توجه مان به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب باشد.

وی در پایان گفت: از آنجایی که روز ۱۳آبان سال گذشته با روز عاشورا تداخل داشت تجمع برگزار شد اما امسال راهپیمایی با شکوه ۱۳آبان در انار  با همکاری همه اقشار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی