پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | Thursday 23 May 2024

امام جمعه انار گفت:ملت بصیر ما به هیچکس بدهکار نیست و گذشته هیچکس معیار سنجش نیست چرا که اگر اینگونه بود امروز قبر زبیر باید یعنوان یکی از ۵نفر مدافع ولایت امیرمومنان علی (ع) باشد…

فتنه۸۸را چه کسانی آفریدند

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی در همایش روز بصیرت و بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در انار گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر پربرکت خود فراز و نشیب های فراوانی را پشت سرگذاشته و دشمنی های فراوانی را در داخل و خارج تحمل کرده و در مقابل همه این دشمنی ها پیروز و سفراز  ایستاده است.

امام جمعه انار با اشاره به سالروز حماسه نهم دی ماه گفت: مهم ترین علت در موفقیت ملت ما بر دومحور اصلی ولایت و بصیرت مردم است که اگر ولایت بدون بصیرت باشد قطعا هرانقلابی شکست خواهد خورد و ملت بصیر ایران اسلامی حق را معیار شناخت افراد قرار دادند .

وی افزود: ملتی که یک روزی در خیابان ها شعار میدادند برای حمایت از  قائم مقام رهبری ،همین ملت وقتی دیدند قائم مقام رهبری راه خود را از از علی امام خودش جدا کرد این ملت هم از او جدا شدند.

حجت الاسلام ابراهیمی  با اشاره به فتنه۸۸ تصریح کرد: در فتنه۸۸حدود ۱۱میلیون ایرانی به به کسی که روزگاری نخست وزیر امام بود رای دادند اما وقتی دیدند همین فرد فریب دشمنان را خورده و ستاد های انتخاباتی او ملجا و پناهگاه منافقین شده از او نیز جدا شدند و برائت جستند.

وی افزود: در راهپیمایی روز نهم دی چهل میلیون مردمی که در انتخابات ۴۰میلیون رای داده بودند به نظام و انقلاب  ،همه شرکت کرده بودند چرا که مردم با ولایت و انقلاب هستند و فتنه تمام شدنی نیست  و باید بکوشیم از ولایت و رهبری در این برهه حساس جدا نشویم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: اگر امروز میکوشند تحت عناوین مختلف مانند شورای رهبری ،ولایت را کم اثر کنند اینها همان کسانی هستند که فتنه ۸۸را آفریدند و اینها فتنه گرانی هستند که فتنه ۸۸را علم کردند و دست بردار نیستند اما ملت بصیر ما به هیچکس بدهکار نیست و  گذشته هیچکس معیار سنجش نیست چرا که اگر اینگونه بود امروز قبر زبیر  باید یعنوان یکی از ۵نفر مدافع ولایت امیرمومنان علی (ع) باشد اما امروز نامی از زبیر و زبیرها باقی نمانده است.

وی افزود: شخصیت هایی مثل زبیر فریب فرزندانشان را خوردند و همانند عبدالله زبیرها در مملکت ما زیادند مخصوصا آنهایی که در زندانند و منتظر فرصتند که  ولایت و رهبری را و بلکه اقتدار نظام را لگدمال کنند .

امام جمعه انار در ادامه تصریح کرد: گذشته و سابقه همه افراد برای ما محترم است اما آنچه که امروز معیار قضاوت ماست حال افراد است و اگر کسی با ولایت و رهبری باشد ملت ایران همراه اوست ولی اگر در مقابل ولایت و رهبری باشد و بخواهند تا زنده اند بر سرمسئولیت های بزرگ انقلاب راس الامور باشند معنایی ندارد و ملت در برابر آنها خواهد ایستاد.

وی افزود: ما دو انتخابات بزرگ را پیش رو داریم انتخایات مجلس خبرگان و شورای اسلامی و باید بصیرت داشته باشیم که فتنه گران در این اتخابات دنبال فتنه جدیدی هستند  ، همان هایی که در فتنه ۷۸به انقلاب و اسلام جسارات کردند و ۱۰سال بعد همان ها فتنه ۸۸ را آفریدند.

حجت الاسلام براهیمی با اشاره به جنایات فتنه گران در سال۸۸ خاطر نشان کرد: مردم فراموش نمی کنند که فتنه گران در سال۸۸چادر از سر زنان محجبه کشیدند و زن محجبه را در تهران در انظار عمومی برهنه کردند و با اینکارهایشان نشان دادند که با اسلام و دین مخالفند و اینک همان ها دنبال فتنه جدیدی هستند و ملت باید هشبار و پیرو ولایت فقیه باشد.

 

ابراهیمی به ثبت نام تعداد زیادی از متقاضیان در نمایندگی مجلس خبرگان و شورای اسلامی اشاره کرد و گفت:افراد فراوانی را در انتخابات برای  ثبت نام تحریک کردند و نتیجه این شد که تعداد بسیار بالایی ثبت نام کنندگان کرده اند  و براستی اینها با چه نیتی حضور یافته اند  در حالیکه اکثر قاطع آنها لیاقت مجلس را ندارند.

وی افزود: این افراد و حامیانشان برای اینکه میدانند شورای محترم نگهبان ایستادگی خواهد کرد و صلاحیت اکثر این افراد را رد خواهد کرد و به قول خودشان میتواند مقدمه ای برای فتنه های بعدی در حال تدارک هستند و بر این اساس ملت  باید هشیار باشند چرد که وظیفه شورای نگهبان اینست که صلاحیت ها را بررسی کند و کسانیکه صلاحیت شورای نگهبان را زیرسوال  میبرند مطلع از قانون اساسی نیستند .

 

امام جمعه انار در پایان و در خصوص محاکمه سران فتنه خاطر نشان کرد: اگر  شورای امنیت ملی  خانه نشینی این فتنه گران تاکنون تصویب نکرده بود  امروز بر حسب قانون آنها محاکمه شده بودند و به سزای اعمال رشتشان که کمترین آنمها اعدام بود رسیده بودند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

من پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 9:11 ق.ظ

مگر در سال ۸۸ چادر از سر کسی کشیدند . دیشب در تلویزیون سخنرانی احمدی نژاد در سال ۸۸ رو پخش میکرد یه حرفایی میزد که اگه باعث فتنه نباشه حداقل بدون نقش نبوده .

حسین پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 10:12 ق.ظ

بله چادر از سر دختر محجبه کشیدند، لباس‌هایش را بیرون آوردند! بعد در همان لحظه شعار دادند:
زنده باد هاشمی
زنده باد سیدحسن خمینی

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 11:21 ق.ظ

آقای ابراهیمی پیگیر اون حاشیه ی زشتی باشید که تو این روز اتفاق افتاده خواهشا

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 12:11 ب.ظ

انار مانظرات منتشرکن

شهروند پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 12:32 ب.ظ

هاشمی…..روحانی پاینده اندومحبوب ودوست داشتنی

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 6:48 ب.ظ

چادر از سر زنها کشیدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟تموم چهل میلیونی که رای داده بودن٬ روز ۹دی تظاهرات کردن؟؟؟؟؟؟؟؟
حاجی کوتاه بیا….

نام و نام خانوادگی جمعه 1 ژانویه 2016 - 11:42 ب.ظ

دروغ که شاخ و دم نداره. کنتور هم نمیندازه. پس دروغ بگو.

نام و نام خانوادگی شنبه 2 ژانویه 2016 - 8:06 ق.ظ

دقیقا، انگار که ما یادمون رفته تعرض هایی که کردن!!! انگار یادمون رفته که زن و مرد مسلمان رو وسط خیابون لخت مادر زاد کردن!!! چقدر حافظه یه بعضی از ماها کوتاهه!!!!!!!!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی