یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

سقوط بالگرد اورژانس هوایی استان فارس ساعاتی پیش حادثه آفرید و موجب جان باختن هفت نفر از سرنشینان ، خدمه پرواز و بیمار و همراه وی شد …

سقوط بالگرد

به گزارش انارما به نقل از ایرنا ، یک مقام مسئول دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تایید خبر سقوط این بالگرد افزود: بالگرد اورژانس ۱۱۵ شیراز برای انتقال یک بیمار بد حال از شهرستان خنج به شیراز به پرواز در آمده بود و ساعاتی قبل در منطقه کوار در فاصله حدود ۳۰ کیلومتری جنوب شیراز سقوط کرد.
وی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه خدمه پرواز و چهار نفر از کارکنان اورژانس هوایی و بیمار و همراه بیمار در این حادثه متاسفانه جان خود را از دست دادند .
اورژانس هوایی شیراز با دو فروند بالگرد از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون چندین ماموریت امدادی انجام داده و از مناطق مختلف بیماران را بیمارستان های شیراز منتقل کرده است .
یک منبع آگاه هم در ارنی ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: در اثر سانحه سقوط بالگرد در اختیار اورژانس فارس، ۱۰ نفر از سرنشینان آن جان باختند.
وی افزود: این سانحه در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب در ۲۰ کیلومتری شیراز نزدیک روستای دهنو کوار به وقوع پیوست.
وی ادامه داد: در این حادثه ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد که در حین انجام ماموریت انتقال مصدوم از خنج به شیراز (بیمارستان چمران) بود جان باختند.
او تصریح کرد: سرنشینان این بالگرد شامل سه مصدوم، ۶ خدمه و یک تکنسین اورژانس بودند.

انتهای پیام /

دیدگاه کاربران

امراله مهماندوست دوشنبه 3 سپتامبر 2018 - 12:10 ب.ظ

این که شهر لار و شهر جهرم باید مرکز امداد رسانی هوایی شهرستان های جنوبی استان فارس باشد اشتباه محض است از هر طرف که محاسبه شود فاصله بین شهر خنج تا شهرهای قیر و کارزین و فراشبند و مهر و لامرد و گراش و لار و جهرم (از مسیر راه جدید دیگ اشکن ) کمتر حدود ۹۹ کیلومتر است متاسفانه شهر لار و شهر جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس قرار گرفته است متاسفانه کسانی بر استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم جنوب استان فارس برایشان مهم نیست به جای شهرهای جهرم و لار شهرستان خنج بایستی مرکز قرار گیرد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی