یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

امام جمعه انار با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتش جمهوری اسلامی و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه پاسداران در کنار ارتش جنگ تحمیلی را به عزت به پایان رساند…

به گزارش انارما ،حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه  این هفته ضمن تبریک میلاد امام جواد (ع) و امام علی(ع) اظهار داشت: زبان استغفار داشتن ،اهل تواضع و فروتنی بودن ، صدقه و کار های خیر انجام دادن سه ویژگی است که امام جواد الائمه (ع) آنها را از شاخصه های اصلی مومنان و تقواپیشگان طالب رضوان الهی میداند.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتش جمهوری اسلامی(۲۹فروردین ) و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(۲اردیبهشت) تصریح کرد: ارتش قدرتمند و سپاه عزتمند جمهوری اسلامی امروزه مایه ی افتخار ما و خار چشم دشمنان  می باشد .

امام جمعه انار اظهار داشت: سپاه پاسداران در سال۵۸با ژرف اندیشی امام راحل(ره) تاسیس شد و در کنار ارتش فعالیت کرد.

وی افزود::در همان روز هم عده ای میگفتند با تاسیس سپاه دیگر نیازی به ارتش نداریم  و یا عده ای میگفتند با وجود ارتش نیازی به سپاه نیست و همانگونه که یکی از فرماندهان ارشد کشور اخیرا در مصاحبه ای گفت کسانیکه امروز میگویند ما نیازی به موشک نداریم همان هایی هستند که هنگامی امام (ره) سپاه پاسداران را تاسیس کرد گفتند حالا که سپاه تشکیل شده ما نیازی به ارتش دیگر نداریم که امام سخت در مقابل این ایده باطل آنها ایستاد.

خطیب جمعه انار در ادامه با اشاره به نقش سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در کنار ارتش جنگ تحمیلی را به عزت به پایان رساند و بعد از انقلاب فتنه های داخلی کشور را در شهر های مختلف خنثی کرد.

وی افزود:  امروه قدرت و توانایی سپاه و ارتش ایران در جهان باعث شده که دشمنان جرات نکنند حتی گوشه چشمی به کشور ما بیندازند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

آبان شنبه 16 آوریل 2016 - 2:18 ب.ظ

امام جمعه ب نکته ى ظریفی اشاره کردند.تشکر از امام جمعه دوست داشتنی شهر که همه دوستشون میدارند!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی