دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 20 May 2024

پیش از ظهر امروز سه شنبه هشتم تیر ، جلسه شورای هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان انار در محل دفتر امام جمعه برگزار شد…

پیش از ظهر امروز سه شنبه هشتم تیر ، جلسه شورای هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان انار در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش انارما ، در این جلسه  مقرر شد راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۱:۳۰پیش از ظهر روز جمعه ۱۱تیر از مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) به طرف خیابان شریعتی آغاز شود و بعد از قرائت قطعنامه در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) به اتمام برسد.

۲۰۱۶۰۶۲۸_۱۱۵۷۰۸

حجت الاسلام ابراهیمی در این جلسه گفت:به فرموده حضرت امام خمینی(ره)  روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در حمایت از آرمان فلسطین که دفاع از اسلام در مقابل دشمنان است تعیین گردید که انتخاب این روز ، نشان از دوراندیشی و ژرف اندیشی آن امام همام دارد.

وی با اشاره به تحرکات کشور های مرتجع عربی در سال های اخیر گفت: اگر امام(ره)روز قدس را نامگذری نکرده بود و هرسال در چنین روزی راهپیمایی برگزار نمیشد قطعا امروزه نام و نشانی از قدس باقی نمانده بود.

امام جمعه انار در خصوص راهپیمایی امسال گفت: با توجه به حوادث منطقه و بر ملا شدن چهره نفاق بعضی از کشور های عربی که امروزه بی شرمانه دم از حمایت از اسرائیل میزنند ،مسئولیت ملت ایران در حضور پررنگ در روز جهانی قدس سنگین تر و مهم تر  شده است.

وی در پایان گفت: حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال ، حمایت مردم ایران از آرمان های فلسطین و از طرفی تودهنی به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا خواهد بود.

۲۰۱۶۰۶۲۸_۱۱۵۷۲۷

در ادامه سرهنگ مرادی زاده با بیان اینکه مردم دنیا امروزه ایران را بعنوان مدافع حقوق مظلومان و حامی مستضعفان می شناسند تصریح کرد: این نکته مهم در مقایسه با قبل از انقلاب که حکومت ایران در دست صهیونیست ها بود یک دستاورد بزرگ است اگر چه که بعضی از کشور های به ظاهر مدافع حقوق بشر این حقیقت را برنمی تابند و بدنبال معرفی ایران به گونه ی دیگری در دنیا هستند .

وی افزود:با توجه به تحرکات منطقه و اتحاد وهابیت و استکبار آمریکا مبنی بر مقابله با مسلمانان اعم از شیعه و سنی ، در روز قدس که یادگار امام راحل عظیم الشان و مورد تایید امام خامنه ای می باشد  ، مردم با شکوه تمام در این همایش بزرگ ،حضور پررنگ خواهند داشت.

۲۰۱۶۰۶۲۸_۱۱۵۷۰۸

همچنین در این مراسم سیدضیاالدین طباطبایی فرماندار انار با بیان اینکه مجموعه فرمانداری در کنار سایر نهادها آمادگی کامل برای برگزاری این مراسم بصورت با شکوه دارد گفت : با شرکت خودمان در این راهپیمایی ، روح امام را شاد کنیم و این حضور تاییدی باشد بر سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب.

وی در پایان خاطر نشان کرد: راهپیمایی امسال باید به گونه ای برگزار شود که رادیو های بیگانه هم بر پرشور بودن این راهپیمایی معترف باشند.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی