دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 20 May 2024

خادم بارگاه حضرت عباس(ع) تصریح کرد: ارتباطی بسیار خوبی بین آیت الله خامنه ای و آیت الله سیستانی برقرار است و در مجالس آیت الله سیستانی برای سلامتی رهبر معظم انقلاب دعا میشود….

به گزارش انارما ، سه شنبه شب ۹تیر مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان مراسم عزاداری در هیئت علمدار شهرستان انار با حضور شیخ محمد از روحانیون خوش نام شیعه عراقی که از خدام حرم حضرت ابالفضل(ع) می باشد برگزار شد.

در  حاشیه این مراسم شیخ محمد در گفت و گو با خبرنگار انارما در خصوص حکومت جمهوری اسلامی ایران و شخص رهبر معظم انقلاب گفت:آیت الله خامنه ای محبوب من و سایر مردم عراق هستند و  وجود ایشان موجب شکل گیری ثبات و امنیت در منطقه است و ما اکنون امنیتی که در کشور عراق داریم بواسطه حضور این شخصیت بزرگوار می باشد.

وی در خصوص ارتباط رهبر معظم انقلاب و شخص آیت الله سیستانی گفت: دشمنانی هستند که در پی اختلاف افکنی و وانمود کردن تفرقه بین این دو شخصیت معظم هستند اما حقیقت اینست که ارتباطی بسیار خوب بین این دو مرجع برقرار است و در مجالس آیت الله سیستانی برای سلامتی رهبر معظم انقلاب دعا میشود.

IMG_0906

شیخ محمد با بیان اینکه دشمنان میخواهند نور انقلاب ایران را خاموش کنند گفت: جوانان نگذارند این نور خاموش شود چرا که اگر این اتفاق  رخ بدهد ایران نیز به سرنوشت فلسطین و مصر دچار خواهد شد.

وی افزود: جوانان قدر این نظام را بدانند و به این نکته واقف باشند که رمز پیروزی و اقتدارشان تنها در سایه پیروی از دستورات آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

خادم بارگاه حضرت عباس (ع) در ادامه و در خصوص حضور پرشور عزاداران در اجتماع بزرگ اربعین حسینی در کربلا گفت: مردم عراق عاشقانه از میهمانان ایرانی در روز اربعین پذیرایی و میهمان نوازی می کنند و این نکته جای خرسندی دارد که در چنین اجتماع چندمیلیونی ایرانی و عراقی در کنار یکدیگر در غم اباعبدالله(ع) سوگواری می کند.

وی در پایان با اشاره به تحولات منطقه و حضور رزمندگان مدافع حرم در عراق و سوریه گفت: در دفاع از تقدسات تشیع همگی وظیفه داریم و اینجا دیگر ایرانی ،افغانی ،سوری و یا عراقی بودن ملاک نیست و مطمئنا دفاع از عتبات عالیات و حرم حضرت زینب(س) افتخار بزرگی است که نصیب هرکسی نمیشود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

صادق چهارشنبه 29 ژوئن 2016 - 4:46 ب.ظ

مراسم خیلی باحالی بود دست علمداریون درد نکنه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی