یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024

یکشنبه شب ۱۳تیر ، همایش گلریزان به منظور آزادی زندانیان اناری محکوم به جرایم غیرعمد در کاروانسرای انار با حضور جمعی از مسئولین و با دعوت از خیرین انار برگزار شد…

 یکشنبه شب ۱۳تیر ، همایش گلریزان به منظور آزادی زندانیان اناری محکوم به جرایم غیرعمد  در کاروانسرای انار با حضور جمعی از مسئولین و با دعوت از خیرین انار برگزار شد.

به گزارش انارما ، در این مراسم حسینی رئیس دادگستری شهرستان انار  مراسم گلریزان را از آداب قدیمی مردم ایران عنوان کرد و گفت: در گذشته نیز برای  کمک به زندانیان دارای جرایم غیرعمد و همچنین افراد بی بضاعت ، ساکنین محل در محل هایی نظیر زورخانه جمع می شدند و مبالغی را جهت تامین هزینه آزادی آن فرد جمع می کردند.

وی در خصوص زندانیان اناری جرایم غیر عمد گفت: جرایم غیرعمد یعنی جرایمی که از باب یک حادثه اتفاق می افتد و مجرم قصد قبلی برای انجام آن ندارد .

IMG_1344

حسینی افزود : زندانیانی که بر اثر سانحه تصادف و نداشتن بیمه خودرو مجبور هستند دیه بپردازند و همچنین زندانیانی که به علت عدم توان پرداخت مهریه در زندان هستند در صورتیکه سابقه شرارت نداشته باشند مورد نظر ما هستند که جزو زندانیان جرایم غیرعمد محسوب میشوند.

وی با بیان اینکه ماهانه مسئولین دادگستری انار از وضعیت زندانیان اناری در زندان رفسنجان بازدید می کنند گفت: وضعیت امکانات زندان رفسنجان وخیم و بسیار بد است و زندانیان حتی شب ها مکانی مناسب برای خواب ندارند و در راهرو های زندان می خوابند.

وی با بیان اینکه آمار زندانیان جرایم غیرعمدی اناری  ۷نفر هستند که در کل قریب۵۰۰میلیون تومان بدهکار هستند گفت: مبالغی که از این مراسم جمع آوری می شود در حساب ستاد دیه شهرستان انار واریز و مستقیما جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمدی پرداخت میشود.

IMG_1321

IMG_1338

IMG_1326

IMG_1340

IMG_1348

IMG_1329

IMG_1346

DSC_0574

DSC_0576

DSC_0578

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

مهسا دوشنبه 4 جولای 2016 - 4:41 ب.ظ

سلام میشه بگید چقدر پول جمع شده؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی