سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tuesday 21 May 2024

به گزارش #انارما؛ به نقل از آستان نیوز از کرمان: تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم در روز میلاد آقا جانمان علی بن موسی الرضا (علیه السلام) توسط خادمیاران رضوی شهرستان بین نیازمندان توزیع گردید. مسئول کانون خدمت رضوی گفت: با مشارکت آستان قدس رضوی و خادمیاران رضوی تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم تهیه و بین […]

به گزارش #انارما؛ به نقل از آستان نیوز از کرمان: تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم در روز میلاد آقا جانمان علی بن موسی الرضا (علیه السلام) توسط خادمیاران رضوی شهرستان بین نیازمندان توزیع گردید.

مسئول کانون خدمت رضوی گفت: با مشارکت آستان قدس رضوی و خادمیاران رضوی تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سید جلیل صابری اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده ۲۰ کیلو برنج و یک گوسفند جهت طبخ غذای گرم با مشارکت آستان قدس رضوی جهت توزیع در حرکتی خداپسندانه غذای آماده شده را با همکاری خادمیاران رضوی بین نیازمندان توزیع کردند.

وی افزود: مواد غذایی در اختیار آشپزخانه‌ای در انار قرار گرفت که با یک حرکت خیرانه تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم توسط مدیریت آشپزخانه تهیه و پس از بسته‌بندی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی درمناطق مختلف انار توزیع شد.

صابری بیان کرد: یکی از اهداف مهم خادمیاران رضوی رفع محرومیت‌زدایی در اکثرمناطق شهر و روستاهای اطراف و اولویت خدمات‌رسانی با افرادی است که تحت پوشش هیچ نهاد خدماتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نباشند.

مسئول کانون خبر و رسانه خدمت رضوی انار مطرح کرد: از ابتدای امسال تاکنون اقداماتی نظیر توزیع غذای گرم و سبد غذایی، تعداد ۲۰۰ بسته تبرکی نمک و نبات در نمازجمعه با حضور خادمیاران رضوی امین شهر و گلشن هزینه درمان، بازسازی منازل محرومین توسط کانون خدمت رضوی در این شهرستان انجام شده است.

طالبی نسب با اشاره به همکاری و تعامل خیرین با این کانون گفت: کمک و مشارکت خادمیاران و خیرین در رفع محرومیت‌زدایی بسیار تاثیرگذار است و از آنجا که این کانون وابسته به هیچ نهاد دولتی و خصوصی نیست تمامی هزینه‌های امورات خیریه آن توسط خادمیاران و افراد خیر تهیه می‌شود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی