شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024

با توجه به نگرانی اولیا دانش آموزان از مبتلا شدن آنان به ویروس آنفلوآنزا و انتقال و سرایت آن؛ خواسته خانواده ها در پیام های مکرر به پایگاه خبری #انارما تعطیلی مدارس است.

به گزارش ” انارما ” با توجه به نگرانی اولیا دانش آموزان از مبتلا شدن آنان به ویروس آنفلوآنزا و انتقال و سرایت آن؛ خواسته خانواده ها در پیام های مکرر به پایگاه خبری #انارما تعطیلی مدارس است.

با توجه به اینکه شاهد افزایش ابتلاء به بیماری آنفلوآنزا در بین دانش آموزان بیشتر است مدیریت تعطیلی مدارس بر عهده اداره آموزش و پرورش شهرستان می باشد و لازم است در صورت مشاهده بحران در مدرسه و یا کلاس در رابطه با تعطیلی مدارس تصمیم جدی گرفته شود.

همچنین بهرامی، متخصص کودک با اشاره به شیوع بی‌سابقه آنفلوآنزا در ایران گفته است : کانون اصلی انتقال آنفلوآنزا مدرسه است و باید تعطیل شوند.

لازم بذکر است ۲۹مهرماه نیز با اعلام شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار متاسفانه مرگ یکی از دانش آموزان مدارس شهرستان انار در اثر ابتلا به آنفلوآنزا در شهرستان انار تایید شد و با توجه به شرایطی که مورد توجه قرار گرفت باید منتظر ماند و دید وضعیت شیوع این بیماری در شهرستان و حتی استان در روزهای آتی چگونه خواهد بود و در نتیجه آیا تصمیمی برای تعطیلی سراسری مدارس گرفته خواهد شد یا خیر؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

تصاویری از تعزیه خوانی عصر عاشورا در بشرحافی انار

مراسم تعزیه عاشورا، عصر سه شنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۳) در انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی