شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

امام جمعه شهرستان انار گفت: همانگونه که در تقویم یک روز به نام روز خرما و یا روز انار نامگذاری شده است، یک روز هم به نام روز “پسته اکبری” نامگذاری شود

به گزارش #انارما ، مراسم تجلیل از عوامل برگزاری جشنواره‌های “پسته خورون” ، “نان کرنو” و “پسته اکبری” با حضور مسئولان در فرمانداری شهرستان انار برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام جمعه شهرستان انار گفت: همانگونه که در تقویم یک روز به نام روز خرما و یا روز انار نامگذاری شده است، یک روز هم به نام روز “پسته اکبری” نامگذاری شود و همچنین در مراسم برگزاری جشنواره‌ها از مسئولان کشوری هم دعوت شود.

امام جمعه انار اظهار داشت: شهرستان انار از ظرفیت بالایی در زمینه تولید پسته اکبری برخوردار است که با بهره‌وری مناسب به صادرات آن منتهی شده است.

حجت الاسلام علیدادی گفت: در تلاش هستیم با همکاری رسانه های شهرستان و پیگیری میراث فرهنگی و ادارات مربوطه این امر تحقق پیدا کند.

صالحی، فرماندار شهرستان انار هم در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها، معرفی فرهنگ و آداب ورسوم و همچنین محصولات شهر و روستا‌ها است.

برهانی، بخشدار شهرستان انار هم در این جلسه گفت: در جشنواره‌ نانی که در کرمان برگزار شد، پخت نان کرنوی شهرستان انار، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایا از عوامل برگزاری جشنواره‌های پسته خورون، نان کرنو، پسته اکبری تجلیل شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی