شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کمک خیرین سلامت انار به مجموعه شبکه بهداشت شهرستان را قابل تحسین اذعان کرد و گفت: اطمینان می‌دهیم هر مقداری که خیرین به بهداشت کمک کنند در شهرستان انار هزینه می‌شود .

دکتر وحیدمحمدی شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در گفت و گو با پایگاه خبری #انارما عنوان کرد : اقدامات خیرین شهرستان انار قدمت زیادی دارد و این اقدام در شهرستان عزت آفرین و کم سابقه است و اینکه خیران بدانند پول هایشان چگونه و کجا هزینه شده است ، جزو حقوق مسلم شان است در همین راستا اداره خیرین دانشگاه تصمیم گرفت حساب جداگانه ای در یکی از بانک‌های انار ویژه خیرین منطقه انار باز کند.

وی خاطرنشان کرد: معرفی و اجرای اداره خیرین ویژه انار شفاف سازی را به همراه دارد هر چند پیش از این نیز هیچ گونه سوء استفاده ای در این موضوع صورت نگرفته است براساس چارت سازمانی اداره خیرین دانشگاه خانم دکتر سحر حسنی که خود یکی از پزشکان و خیرین منطقه انار محسوب می‌شوند دراداره خیرین انار منصوب گردید تا با همکاری مدیر شبکه بهداشت انار خانم دکتر ساناز عبداللهی شاهد ارتقا مشارکت های خیرین در جهت بالا بردن سطح اقدامات درمانی و بهداشتی برای مردم بزرگوار شهرستان انار و توابع باشیم.

دکترمحمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کمک خیرین سلامت انار به مجموعه شبکه بهداشت شهرستان را قابل تحسین اذعان کرد و گفت: اطمینان می‌دهیم هر مقداری که خیرین به بهداشت کمک کنند در شهرستان انار هزینه می‌شود .

وی یادآور شد: به همت والای خیرین این مجمع بسیاری از بخش‌های مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان انار را مجهز خواهد کرد و خیرین بزرگوار شهرستان میتوانند در هر زمان با مراجعه به اداره خیرین واقع در شهر انار و یا مراجعه به خانم دکتر حسنی از شفاف سازی کامل هزینه ها در جریان کار قرار گیرند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی