شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

شهردار انار گفت : پارک امامزاده انار با عقب‌نشینی قریب به ۶ متر باعث تعریض بلوار امام رضا و کاهش ترافیک در این شریان پرتردد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری “انارما” عبدالرضایی شهردار انار در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت پارک در حال احداث امامزاده انار گفت : پارک امامزاده انار با عقب‌نشینی قریب به ۶ متر باعث تعریض بلوار امام رضا و کاهش ترافیک در این شریان پرتردد خواهد شد.

وی افزود: این پارک از ۶هزار متر چمن کاری که با توجه به آبیاری های مکرر به چمن فرسوده تبدل شده بود به هزار متر چمن‌کاری، ۳۸ جایگاه برای نشستن خانواده‌ها در فضای باز و همچنین آب‌نما برای شب‌نشینی طراحی شده که بر این اساس میتوان گفت یکی از زیباترین پارک‌های انار خواهد بود.

شهردار انار در خصوص زمان افتتاح پارک اظهار داشت: در آخرین مراحل تکمیلی پارک امامزاده محمدصالح (ع) با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری و تأمین پوشش فضای پارک، کاشت درختان سرو، اقاقیا، توت کاکوزا و زبان‌گنجشک آغاز شده و بعد از پایان کاشت درختان، گل‌ها و نصب مجموعه‌بازی، این پارک یکشنبه ۵ شهریورماه طبق وعده ای که داده بودیم افتتاح خواهد شد.

عبدالرضایی شهردار انار گفت : تردد کامیون های سنگین در معابر شهر انار و در حاشیه خیابان شهدا باعث به خطر افتادن جان و مال مردم شده و این درحالی است که رانندگان قانون شهری را زیر پا گذاشته اند.

وی افزود: تخریب آسفالت خیابان شهدا به واسطه تردد کامیون ها که برای شهرداری هزینه های فراوانی تحمیل کرده باعث شده تا از لحاظ حقوقی پیگیر ممنوعیت تردد این کامیون ها به شهر انار و همچنین دریافت غرامت و خسارت از شرکت های معدنی سنگ آهن بافق باشیم.

شهردار انار با اشاره به در نظر گرفتن مسیر جایگزین برای تردد کامیون ها در طرح جامع شهری گفت: بر اساس این طرح بعد از بشر حافی یک میدان احداث می شود و از این میدان به سمت میدان ۲۲بهمن روانه خواهند شد که کامیون‌هایی که از سمت معدن سنگ آهن بافق و نوق وارد انار می‌شوند از این مسیر جدید تردد کنند.

علیرضا عبدالرضایی شهردار انار در ادامه در خصوص نحوه جذب نیرو در قسمت اداری شهرداری انار گفت : بر اساس دستورالعملی که از سال گذشته به ما ابلاغ شده جذب هرگونه نیرو در بخش اداری شهرداری ملزم به سازو کار های استخدامی و برگزاری آزمون و همچنین ابلاغ کرمان می باشد که بر این اساس ما از دی ماه سال گذشته تاکنون دیگر هیچ نیرویی در بخش اداری شهرداری انار جذب نکرده ایم.

شهردار انار در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:‌ با توجه به وجود قانون حفاظت از حریم بستر رودخانه ، شاهد آن هستیم ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان که با حمایت ارگان های مختلف مانند اداره راه و شهرسازی و اداره آبیاری در حال ساخت و بهره برداری است در مسیر و حریم رودخانه و حتی در دهانه پل قرار گرفته است و درصورت وقوع سیل، قطعا مشکلاتی را برای شهرداری به وجود خواهد آورد

عبدالرضایی با انتقاد از این موضوع خاطرنشان کرد:‌ این درحالی است که اداره آبیاری، انبار شهرداری را در مسیر رودخانه اعلام کرده و خواستار تخریب و بازسازی حریم بستر رودخانه شده است .

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی