شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

فرم مدارس سال‌هاست که تقریباً اجباری شده که اتفاق مثبتی است؛ زیرا هم شکل بودن پوشش همه دانش‌آموزان وضعیت مالی را به رخ نمی‌کشد

به گزارش #انارما، با نزدیک‌شدن به آغاز سال تحصیلی جدید والدین در تکاپوی خریدهای اولیه برای دانش‌آموزان هستند در این میان فرم مدارس یکی از ضروریات است که تا نیم میلیون تومان و حتی در برخی مدارس انار بیشتر از این نیز هزینه آن اعلام شده است.

فرم مدارس سال‌هاست که تقریباً اجباری شده که اتفاق مثبتی است؛ زیرا هم شکل بودن پوشش همه دانش‌آموزان وضعیت مالی را به رخ نمی‌کشد اما همواره تهیه فرم مدارس برای والدین یکی از چالش‌هایی است که باگذشت سال‌ها هنوز ادامه دارد از جمله قیمت، کیفیت و طرح فرم مدارس یک از دغدغه‌ها است.

به طور کلی برخی مدارس هر سال طرح خود را تغییر می‌دهند که همه ناچار به خرید لباس جدید باشند، اما برخی مدارس هم تغییر طرح را دو یا سه سال یک بار انجام می‌دهند. عده‌ای هم به دلیل تغییر سایز دانش آموز، لباس جدید می‌خرند.

یکی از مادران با گلایه از تغییر لباس فرم دانش آموزان به ” انارما ” گفت: چرا در برخی مدارس باید برای هر سال تحصیلی یک لباس فرم مجزا وجود داشته باشد، می‌شود برای چند سال یک لباس واحد وجود داشته باشد تا اگر لباس سالم ماند سال بعد هم استفاده شود تا هزینه‌ای به خانواده‌ها تحمیل نشود.

با توجه به اینکه لباس فرم مدارس یکی از اولویت مدارس است آموزش‌وپرورش باید ورود حداقلی به این موضوع داشته باشد، کلیاتی برای قیمت و کیفیت آن تعیین شود و بخش تصمیم‌گیری آن به مدرسه برود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی