شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

کارخانه بسته بندی خشکبار مهراب انار با حضور سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رییس جمهور و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان افتتاح شد.

به گزارش انارما،عصر دیروز پنجشنبه ۳۰شهریور با حضور سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رییس جمهور و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کارخانه بسته بندی خشکبار مهراب انار افتتاح شد.

شرکت بسته بندی پسته مهراب در زمینه بسته بندی خشکبار از قبیل پسته ومغز پسته و دیگر خشکبار و صادرات محصولات بسته بندی شده فعالیت میکند.

این کارخانه با مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با زیر بنا ۴ هزار متر مربع و با هزینه بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان راه اندازی شده که از این مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات و مابقی آورده سرمایه گذاری بخش خصوصی می باشد.

لازم بذکر است با فعالیت در دو شیفت کاری در این واحد بسته بندی برای ۹۰ نفر بصورت مستقیم اشتغال زایی شده است.

همچنین در این مراسم مهرابی مدیرعامل این واحد تولیدی با اشاره به صادرات محصولات تولیدی به‌کشور انگلستان گفت: هم اکنون کره پسته و دیگر محصولات ما در فروشگاه های انگلیس در حال عرضه می باشد که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفته است.

وی افزود: تمرکز ما در شرایط فعلی بیشتر بر فرآوری مغز پسته می باشد که بر این اساس تولید محصولاتی همچون شکلات پسته،روغن پسته ،انواع شیرینی جات و دیگر محصولات فرآوری شده را در آینده ای نزدیک خواهیم داشت.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی