شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس نسبت‌به عدم پرداخت تسهیلات سرمازدگی، خشکسالی و سیل به مردم این دو شهرستان از سوی دولت اظهار شرمندگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری ” انارما ” ؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی در مراسم افتتاح بیمارستان ۴۲ تخت‌خوابی شهرستان انار با حضور وزیر کشور، اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های بالای ۵۰ درصد در کشور اقدام بزرگی از سوی دولت بود چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب طرح‌های نیمه تمام و ناقص در کشور انباشته شده لذا تصمیم بزرگ دولت در این خصوص مشمول شهرستان انار هم شد و این بیمارستان که ۱۲ سال نیمه‌تمام رها شده بود، تکمیل شد.

وی افزود: در سفر ریاست جمهوری اعتبار خوبی اختصاص یافت که بلافاصله نیز وصول شد و با کمک دولت و خیّرین بیمارستان ولی‌عصر(عج) انار امروز به اتمام و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پل تقاطع غیرهمسطح انار نیز گفت: وقتی بنده به نمایندگی مردم انتخاب شدیم سه درخواست مهم مردم شهرستان انار از ما وجود داشت که شامل بیمارستان، پل و جاده امین شهر- انار بود که خدا را شکر که دولت این کار را انجام داد و در این رابطه از دولت تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در ادامه خواستار برداشتن برچسب شهرستان برخودار از رفسنجان و انار شد و تصریح کرد: شاید پسته و امکاناتی سال‌های قبل بوده اما الان وجود ندارد و به لحاظ همین برخوردار بودن نمی‌توانیم اعتباری جذب کنیم چرا که شاخص‌های محرومیت را نداریم و برای اصلاح این رویه نمی‌دانیم باید به کجا مراجعه کنیم.

جلالی تأکید کرد: امروز رفسنجان و انار با توجه به خشکسالی‌ها،سیل و سرمازدگی با جنوب کرمان تفاوتی ندارد و باید برچسب برخوردار بودن از رفسنجان و انار براشته شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس عنوان کرد: خشکسالی، سیل زدگی، سرمازدگی باعث شده در دو سال گذشته کارد به استخوان کشاورزان برسد و کار بسیار مشکل شده بود و وضعیت اقتصاد شهر دگرگون شده است. اما نتوانستیم هیچ تسهیلات سرمازدگی، سیل زدگی و خشکسالی را برای کشاورزان بگیریم و حتی امهال وام‌های کشاورزی را نتوانستیم برای مردم اخذ کنیم و شرمنده مردم و کشاورزان هستیم.

جلالی اضافه کرد: درست است که امسال سال آور پسته است اما بدهکاری‌ها اینقدر زیاد است که کشاورز با پسته امسال نیز نمی‌تواند پاسخگوی هزینه‌ها باشد لذا از وزیر کشور تقاضا دارم لطف کنید تسهیلاتی به کشاورزان و سیل‌زدگان داده شود تا گره‌ای از کار مردم گشوده شود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی